Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Nav søker en standard skytjeneste som bl. a inkluderer følgende produkter og tjenester:
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
Anbud id:
775240
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 21. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte dusjbatteriBytte av dusjbatteri. Har allerede kjøpt nytt dusjbatteri, så man trenger bare å skru av det gamle og på med det nye. En enkel jobb. Bildene er slik det ser ut nå
-
Oslo
-
Fredag 27. Desember 2024
-
-
Montering av komfyrvakt, feste av ledningHar hatt el-sjekk hjemme. fått noen bemerkninger. Ledninger i gang er festet etter at det ble malt. Ellers trenger jeg en komfyrvakt samt feste en liten ledning i kjeller.
-
Tromsø
-
Fredag 27. Desember 2024
-
-
Bytte dreneringCa 46 meter drenering rundt hus. Litt komplisert graving mellom hus og garasje. Lett tilkomst.
-
Trondheim
-
Fredag 27. Desember 2024
-
-
Endre og sette opp el. punkter i en hybelelilighet. Montere lys i taket. noen flere stikkontakter.Se over. Jobben ønskes gjort i løptet av januar 2025. Ønsker befarting med tilbud.
-
Lørenskog
-
Fredag 27. Desember 2024
-
-
Service E-golf60. 000 km service på e-Golf. Utbudet service. Bil er 2020 modell.
-
Bergen
-
Fredag 27. Desember 2024
-