Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Nav søker en standard skytjeneste som bl. a inkluderer følgende produkter og tjenester:
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
Anbud id:
775240
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 21. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Felle 3 trærØnsker å få felt 3 store trær på privat eiendom som skygger for sola i hagen. De står i en veldig bratt skråning. Trærne skal ikke fjernes fra eiendommen, kun kuttes og deretter la ligge i skråningen...
-
Bodø
-
Fredag 14. Juni 2024
-
-
Fliser i fiskebeinsmønster bak kjøkkenbenkenFliser bak kjøkkenbenken. Ønsker å få lagt fliser i fiskebeinsmønster på veggen bak kjøkkenbenken, ca 1, 5 kvm (0, 5 m x 2, 8 m).
-
Bergen
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Rundvask kontorlokaleTrafikkskole ønsker rundvask. Totalt m2 (vegger pluss gulv) er ca 452. i tillegg en liten kjøkkeninnredning og to enkle toalett-innredninger.
-
Trondheim
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Fliser bak kjøkkenbenkØnsker å få lagt fliser i fiskebeinsmønster på veggen bak kjøkkenbenken, ca 1, 5 kvm (0, 5 m x 2, 8 m).
-
Bergen
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Male del av tomannsboligØnsker pris på maling av fasade på del av tomannsbolig. Mesteparten av arbeidet kan utføres fra bakkeplan, bortsett fra møneveggen.
-
Kristiansand
-
Lørdag 15. Juni 2024
-
-
Transportere 1 hagebord og 2 benker fra Sandefjord til OsloBord 160 cm lang 80 bred 75 høy Benker 120 lengde 40 dybde 45 høyde Benkene kan plasseres under bordet
-
Sandefjord
-
Lørdag 15. Juni 2024
-