Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av løsning for reise- og utlegg i NAV (SaaS) - Med delkontrakter
Nav søker en standard skytjeneste som bl. a inkluderer følgende produkter og tjenester:
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
-Brukertilganger
-Lagring og prosessorkraft
- Etablering av tjenesten, herunder nødvendige integrasjoner og overføring av data
i tillegg kan nav ha behov for bistand etter etableringsfasen, samt kompetanseoverføring fra leverandør.
i et normalår har nav 100 000 registrerte reiseregninger og utlegg. Som følge av koronapandemien ble refusjonskrav for reise og utlegg nesten halvert i 2020. Det er forventet at reiseaktiviteten vil bli redusert fremover, i vår prognose har vi lagt til grunn 75 000 refusjonskrav for reise og utlegg per år.
Vi anslår at 7000 brukere trenger tilgang til løsningen fra oppstarten. i avtaleperioden er det ventet at behovet for tilgang økes til 15 000 for ansatte i nav.
nav ønsker at løsningen skal kunne benyttes for oppgjør av reise og utlegg for eksterne (brukere som ikke er ansatt i nav). i dag er det i underkant av 2000 eksterne som får refundert utgifter for oppdrag utført for nav.
Denne anskaffelsen følger prosedyren for konkurranse med forhandlinger i to trinn. Oppdragsgiver velger ut hvilke leverandører som skal inviteres til å levere tilbud blant de som tilfredsstiller kvalifikasjonskravene.
Anbud id:
775240
-
Sted:
-
Registrert:Tirsdag 21. Desember 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte vinduer, rette opp setningsskade og rive pipeLite hus i Hammerfest: Bytte 6 vinduer, sette inn terrassedør, rette opp setningsskade på enetasjes hus i bindingsverk og rive en ventilasjonspipe i teglstein. Tette igjen hullene etter pipa. Nabo h...
-
Hammerfest
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Service bilHar en Kona El bil som skal ha 4 års service. Kjørt ca 22500 km
-
Bergen
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Legge ny kursØnsker tilbud på opplegg av ny kurs, 25 amp. Innvendig jobb er ca 4, 5 meter. Resten av kabelen skal legges i rør, som allerede er lagt ca 15 meter frem til boblekar. Kan strekke kabel selv og ønske...
-
Nordre Follo
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
-
Transport Oslo - AltaMå få transportert 4 stk vinterdekk fra Oslo til Alta.
-
Oslo
-
Tirsdag 5. November 2024
-