IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av plattform for henvendelser og saksflyt
Statens vegvesen (Kunden) har behov for en plattform som skal støtte håndtering av henvendelser og saksflyt. Derfor er det besluttet å anskaffe en ny plattform for helhetlig håndtering av intern og ekstern kommunikasjon, dialog og henvendelser i Statens vegvesen. Plattformen skal være en viktig «motor» i den videre digitalisering på områder som i dag har mangelfull eller ingen ikt-støtte. Plattformen vil bli en viktig brikke i transformasjonen til digitalt førstevalg og en innsiktsdrevet organisasjon, og være forretningskritisk med tanke på de prosesser og brukergrupper som tar i bruk plattformen. Det er viktig for Kunden å anskaffe en stabil og velutprøvd plattform, som også kan videreutvikles for å dekke nye behov i avtaleperioden.
Anbud id:
771225
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Mandag 29. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?