Elektriker, Entreprenør, IT/Web og Support i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Anskaffelse av program for kjørebok
Vi ber om beskrivelse på hvilke løsning leverandør kan tilby, både utstyr og system.
- Hvilken informasjon og hvilke statistikker kan man hente ut fra systemet og på hvilken måte. Herunder blant annet kjørelengde, type oppdrag, vedlikeholdsrapport, kjøreturer, kjøremønster, kjøring utenfor ordinær arbeidstid, uten registrert fører, osv.
- Funksjonalitet vil ha stor betydning ved valg av system. Vi ber om oversikt over hvilke funksjoner deres system innehar.
- Den elektroniske kjøreboken skal være enkel å bruke både for oppdragsgiver og for administrasjons brukere. Vi ber leverandør beskrive sin løsning. Demovideo kan også vedlegges.
- Vi er opptatte av at den elektroniske kjøreboken skal gi en merverdi og slik forenkle våre prosedyrer innenfor flåteadministrasjon. Vi ber leverandør beskrive de egenskaper de kan tilby i sitt system.
Leverandøren skal sørge for at oppdragsgiver til enhver tid disponerer eventuelt nødvendig utstyr, f. Eks. gps-enhet, og at dette utstyret fungerer. Det innebærer at eventuelt utstyr som blir defekt erstattes så fort som mulig. Disponering av utstyr anses som en del av tjenesten oppdragsgiver kjøper, og oppdragsgiver skal følgelig ikke kjøpe dette utstyret til eie. i prisskjemaet legges det opp til at oppdragsgiver betaler (i) en gitt pris per enhet per år og (ii) en engangskostnad per enhet for etablering av den aktuelle enheten.
Oppdragsgiver skal kunne endre antall enheter som bruker løsningen etter hvert som antallet kjøretøy som krever kjørebok endrer seg i avtaleperioden. Det vil si at oppdragsgiver skal kunne opp- og nedjustere antallet enheter som er i bruk. Oppdragsgiver skal kun betale løpende utgifter (lisens mv.) for de enhetene som er i bruk. Ved oppjustering skal enhetsprisene i prisskjemaet benyttes både for utstyr og årlig kostnad. Oppjustering skal skje så fort som mulig og senest innen 2 uker etter at oppdragsgiver melder fra om dette. Oppsigelsesfrist ved nedjustering er to måneder.
Vi ønsker at utvalgte tilbydere gir oss en demonstrasjon av utstyr og system som et ledd i evalueringen. Kan foregå på Teams, og er estimert til å gjennomføres i løpet av første halvdel av januar -22.
- Hvilken informasjon og hvilke statistikker kan man hente ut fra systemet og på hvilken måte. Herunder blant annet kjørelengde, type oppdrag, vedlikeholdsrapport, kjøreturer, kjøremønster, kjøring utenfor ordinær arbeidstid, uten registrert fører, osv.
- Funksjonalitet vil ha stor betydning ved valg av system. Vi ber om oversikt over hvilke funksjoner deres system innehar.
- Den elektroniske kjøreboken skal være enkel å bruke både for oppdragsgiver og for administrasjons brukere. Vi ber leverandør beskrive sin løsning. Demovideo kan også vedlegges.
- Vi er opptatte av at den elektroniske kjøreboken skal gi en merverdi og slik forenkle våre prosedyrer innenfor flåteadministrasjon. Vi ber leverandør beskrive de egenskaper de kan tilby i sitt system.
Leverandøren skal sørge for at oppdragsgiver til enhver tid disponerer eventuelt nødvendig utstyr, f. Eks. gps-enhet, og at dette utstyret fungerer. Det innebærer at eventuelt utstyr som blir defekt erstattes så fort som mulig. Disponering av utstyr anses som en del av tjenesten oppdragsgiver kjøper, og oppdragsgiver skal følgelig ikke kjøpe dette utstyret til eie. i prisskjemaet legges det opp til at oppdragsgiver betaler (i) en gitt pris per enhet per år og (ii) en engangskostnad per enhet for etablering av den aktuelle enheten.
Oppdragsgiver skal kunne endre antall enheter som bruker løsningen etter hvert som antallet kjøretøy som krever kjørebok endrer seg i avtaleperioden. Det vil si at oppdragsgiver skal kunne opp- og nedjustere antallet enheter som er i bruk. Oppdragsgiver skal kun betale løpende utgifter (lisens mv.) for de enhetene som er i bruk. Ved oppjustering skal enhetsprisene i prisskjemaet benyttes både for utstyr og årlig kostnad. Oppjustering skal skje så fort som mulig og senest innen 2 uker etter at oppdragsgiver melder fra om dette. Oppsigelsesfrist ved nedjustering er to måneder.
Vi ønsker at utvalgte tilbydere gir oss en demonstrasjon av utstyr og system som et ledd i evalueringen. Kan foregå på Teams, og er estimert til å gjennomføres i løpet av første halvdel av januar -22.
Anbud id:
769694
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Mandag 22. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Legge varmekabler/fliserVi ønsker å rive vekk nåværende laminat gulv i gangen for deretter å legge varmekabler og fliser. Vi trenger en som kan påta seg koordineringen av jobben.
-
Kristiansand
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
Bytte badromsvifteDet er allerede et baderomsvifte som skal byttes ut med en (info fjernet) nye Baderomsviften er kjøpt.
-
Kristiansand
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Renoverings prosjekt (stort hus) i VenneslaRenoverings prosjekt. Stort hus i Vennesla. Ønsker befaring og tilbud for å se omfanget. Behov for : Drenering, radonsperre, skadedyrskontroll osv.
-
Vennesla
-
Mandag 18. November 2024
-
-
Sjekk og bytte av termostat for varmekabler på badSjekke event. Bytte termostat til varmekabler på bad.
-
Kristiansand
-
Mandag 11. November 2024
-
-
Webdesigner med markedsføringskompetanse til nettsideprosjektVi ser etter en dyktig webdesigner som kan samarbeide med oss om å utvikle en profesjonell nettside. Ideelt sett har du erfaring både med webdesign og digital markedsføring for å hjelpe oss med å nå o...
-
Kristiansand
-
Søndag 10. November 2024
-