Elektriker, Entreprenør, IT/Web og Support i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Anskaffelse av program for kjørebok
Vi ber om beskrivelse på hvilke løsning leverandør kan tilby, både utstyr og system.
- Hvilken informasjon og hvilke statistikker kan man hente ut fra systemet og på hvilken måte. Herunder blant annet kjørelengde, type oppdrag, vedlikeholdsrapport, kjøreturer, kjøremønster, kjøring utenfor ordinær arbeidstid, uten registrert fører, osv.
- Funksjonalitet vil ha stor betydning ved valg av system. Vi ber om oversikt over hvilke funksjoner deres system innehar.
- Den elektroniske kjøreboken skal være enkel å bruke både for oppdragsgiver og for administrasjons brukere. Vi ber leverandør beskrive sin løsning. Demovideo kan også vedlegges.
- Vi er opptatte av at den elektroniske kjøreboken skal gi en merverdi og slik forenkle våre prosedyrer innenfor flåteadministrasjon. Vi ber leverandør beskrive de egenskaper de kan tilby i sitt system.
Leverandøren skal sørge for at oppdragsgiver til enhver tid disponerer eventuelt nødvendig utstyr, f. Eks. gps-enhet, og at dette utstyret fungerer. Det innebærer at eventuelt utstyr som blir defekt erstattes så fort som mulig. Disponering av utstyr anses som en del av tjenesten oppdragsgiver kjøper, og oppdragsgiver skal følgelig ikke kjøpe dette utstyret til eie. i prisskjemaet legges det opp til at oppdragsgiver betaler (i) en gitt pris per enhet per år og (ii) en engangskostnad per enhet for etablering av den aktuelle enheten.
Oppdragsgiver skal kunne endre antall enheter som bruker løsningen etter hvert som antallet kjøretøy som krever kjørebok endrer seg i avtaleperioden. Det vil si at oppdragsgiver skal kunne opp- og nedjustere antallet enheter som er i bruk. Oppdragsgiver skal kun betale løpende utgifter (lisens mv.) for de enhetene som er i bruk. Ved oppjustering skal enhetsprisene i prisskjemaet benyttes både for utstyr og årlig kostnad. Oppjustering skal skje så fort som mulig og senest innen 2 uker etter at oppdragsgiver melder fra om dette. Oppsigelsesfrist ved nedjustering er to måneder.
Vi ønsker at utvalgte tilbydere gir oss en demonstrasjon av utstyr og system som et ledd i evalueringen. Kan foregå på Teams, og er estimert til å gjennomføres i løpet av første halvdel av januar -22.
- Hvilken informasjon og hvilke statistikker kan man hente ut fra systemet og på hvilken måte. Herunder blant annet kjørelengde, type oppdrag, vedlikeholdsrapport, kjøreturer, kjøremønster, kjøring utenfor ordinær arbeidstid, uten registrert fører, osv.
- Funksjonalitet vil ha stor betydning ved valg av system. Vi ber om oversikt over hvilke funksjoner deres system innehar.
- Den elektroniske kjøreboken skal være enkel å bruke både for oppdragsgiver og for administrasjons brukere. Vi ber leverandør beskrive sin løsning. Demovideo kan også vedlegges.
- Vi er opptatte av at den elektroniske kjøreboken skal gi en merverdi og slik forenkle våre prosedyrer innenfor flåteadministrasjon. Vi ber leverandør beskrive de egenskaper de kan tilby i sitt system.
Leverandøren skal sørge for at oppdragsgiver til enhver tid disponerer eventuelt nødvendig utstyr, f. Eks. gps-enhet, og at dette utstyret fungerer. Det innebærer at eventuelt utstyr som blir defekt erstattes så fort som mulig. Disponering av utstyr anses som en del av tjenesten oppdragsgiver kjøper, og oppdragsgiver skal følgelig ikke kjøpe dette utstyret til eie. i prisskjemaet legges det opp til at oppdragsgiver betaler (i) en gitt pris per enhet per år og (ii) en engangskostnad per enhet for etablering av den aktuelle enheten.
Oppdragsgiver skal kunne endre antall enheter som bruker løsningen etter hvert som antallet kjøretøy som krever kjørebok endrer seg i avtaleperioden. Det vil si at oppdragsgiver skal kunne opp- og nedjustere antallet enheter som er i bruk. Oppdragsgiver skal kun betale løpende utgifter (lisens mv.) for de enhetene som er i bruk. Ved oppjustering skal enhetsprisene i prisskjemaet benyttes både for utstyr og årlig kostnad. Oppjustering skal skje så fort som mulig og senest innen 2 uker etter at oppdragsgiver melder fra om dette. Oppsigelsesfrist ved nedjustering er to måneder.
Vi ønsker at utvalgte tilbydere gir oss en demonstrasjon av utstyr og system som et ledd i evalueringen. Kan foregå på Teams, og er estimert til å gjennomføres i løpet av første halvdel av januar -22.
Anbud id:
769694
-
Sted:Kristiansand
-
Registrert:Mandag 22. November 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
6 anbud
-
Avvik etter tilsyn!Hatt noen avvik etter tilsyn. Legger ved tilsynsrapporten og der står avvikene. Vil gjerne ha pris på det sånn cirka. Arbeidet skal utføres på Rugdeveien 25a. Slettheia. Dere kan nå meg på (info fjernet).
-
Kristiansand
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Downlights ute og inneØnsker å få montert 2 downlights over garasjeport + 2 stk over inngangsparti. En dobbelstikkkontakt ved inngangsdør, + en dobbel på veranda, legge opp stikk innom utgangsdør. Sjekke mulighet for ett...
-
Kristiansand
-
Søndag 3. November 2024
-
-
Gipse tak, helsparkle + elektrikerØnsker anbud på nytt innvendig tak. Det er takplater (tak-ess) og spotter der nå. Dette må rives og gipses. Ca 80 kvm. Ønsker også å sette opp to vegger (ca 2, 5m bredde på begge). Det skal rives noe...
-
Kristiansand
-
Lørdag 2. November 2024
-
-
Mulig jordingsfeil i gang/vaskeromStrømmen gikk, og det viste seg at feilen ligger i gang/vaskerom, vaskemaskin skrur seg på men ikke taklys i gang og vaskerom, bryteren i sikringen er også nede da den ikke vil skru seg på.
-
Kristiansand
-
Onsdag 23. Oktober 2024
-
-
Bytte 2x20ampHar et sikringsskap med 2x20amp til kjøkken som jeg ikke viste gikk bak skapet på soverommet. Har lyst å flytte dem ned i kjelleren, å ønsker en god løsning på dette. Tenker det er ca. 12m til den ko...
-
Kristiansand
-
Onsdag 23. Oktober 2024
-