IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av programvare for stormaskinmiljøet
Nav planlegger å gjennomføre fire konkurranser med forhandlinger for tjenesteområdene som fremgår av tabellen under. Dette er tjenester som er nødvendige å videreføre gjennom konkurranseutsetting nå som avtalene går mot utløp.
Programvaretjenestene er sentrale for stormaskinmiljøet i nav. Det opprettes en tjenesteavtale for hver «Underkategori (Avtaleområde), dvs i alt 4 avtaler.
Kategori
Underkategori (Avtaleområde)
Utløper
Applikasjonsutvikling
1) Utviklings- og analyseverktøy
(Utviklingsverktøy for feilsøking i batch og online programmer samt analyseverktøy som avdekker ressursforbruket i programmer)
Desember 2021
Database-administrasjon
2) Databaseadministrasjon (Flere produkter for copy, unload/reload, reorganisering, analyse, etc.)
Desember 2021
Drift og overvåking
3) Overvåkingsverktøy
Desember 2021
4) Driftsanalyseverktøy (Outsourcet tjeneste)
Desember 2021
For nav er det viktig å komme frem til fleksible løsninger som tjener NAVs stormaskinmiljø på en optimal måte.
Avtalene vil ha en varighet på 2 år, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 + 1 år. nav planlegger å publisere konkurransene i løpet av 2020/2021.
Antatt årlig verdi inklusiv merverdiavgift for disse anskaffelsene er i størrelsesorden 2 millioner kroner for underkategori 1, 2 millioner kroner for underkategori 2, 4 millioner kroner for underkategori 3 og 1-2 millioner kroner for underkategori 4.
Med denne veiledende kunngjøringen ønsker nav å få innspill/tilbakemeldinger på utkast til konkurransegrunnlag. Konkurransegrunnlaget består av følgende dokumenter:
- Kvalifikasjonsgrunnlag
- Betingelser for konkurransen
- Kontraktsvilkår (i stor grad bygget på Statens Standardavtale, ssa-t)
- Bilag 1 - 12
Vi ønsker kommentarer/innspill fra potensielle leverandører når det gjelder alle vedlagte dokumenter, men vil særlig at oppmerksomheten rettes mot;
- Kontraktsvilkår
- Bilag 4 - Kundens krav til Vedlikeholdstjenester
- Bilag 8 - Samlet pris og prisbestemmelser
Vi ønsker tilbakemeldinger innen 13. November 2020 kl. 12. 00. Vi ber om at alle tilbakemeldinger føres som eget oppsett med tydelig referanse til aktuelt dokument, overskrift og nummerering.
Programvaretjenestene er sentrale for stormaskinmiljøet i nav. Det opprettes en tjenesteavtale for hver «Underkategori (Avtaleområde), dvs i alt 4 avtaler.
Kategori
Underkategori (Avtaleområde)
Utløper
Applikasjonsutvikling
1) Utviklings- og analyseverktøy
(Utviklingsverktøy for feilsøking i batch og online programmer samt analyseverktøy som avdekker ressursforbruket i programmer)
Desember 2021
Database-administrasjon
2) Databaseadministrasjon (Flere produkter for copy, unload/reload, reorganisering, analyse, etc.)
Desember 2021
Drift og overvåking
3) Overvåkingsverktøy
Desember 2021
4) Driftsanalyseverktøy (Outsourcet tjeneste)
Desember 2021
For nav er det viktig å komme frem til fleksible løsninger som tjener NAVs stormaskinmiljø på en optimal måte.
Avtalene vil ha en varighet på 2 år, med mulighet for forlengelse i 1 + 1 + 1 år. nav planlegger å publisere konkurransene i løpet av 2020/2021.
Antatt årlig verdi inklusiv merverdiavgift for disse anskaffelsene er i størrelsesorden 2 millioner kroner for underkategori 1, 2 millioner kroner for underkategori 2, 4 millioner kroner for underkategori 3 og 1-2 millioner kroner for underkategori 4.
Med denne veiledende kunngjøringen ønsker nav å få innspill/tilbakemeldinger på utkast til konkurransegrunnlag. Konkurransegrunnlaget består av følgende dokumenter:
- Kvalifikasjonsgrunnlag
- Betingelser for konkurransen
- Kontraktsvilkår (i stor grad bygget på Statens Standardavtale, ssa-t)
- Bilag 1 - 12
Vi ønsker kommentarer/innspill fra potensielle leverandører når det gjelder alle vedlagte dokumenter, men vil særlig at oppmerksomheten rettes mot;
- Kontraktsvilkår
- Bilag 4 - Kundens krav til Vedlikeholdstjenester
- Bilag 8 - Samlet pris og prisbestemmelser
Vi ønsker tilbakemeldinger innen 13. November 2020 kl. 12. 00. Vi ber om at alle tilbakemeldinger føres som eget oppsett med tydelig referanse til aktuelt dokument, overskrift og nummerering.
Anbud id:
678930
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Torsdag 29. Oktober 2020
Er du interessert i dette oppdraget?