Arkitekt i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Anskaffelse av rammeavtale for lederstøtte i Ringerike kommune
Ringerike kommune ønsker å etablere en rammeavtale for konsulentbistand innenfor generell lederstøtte.
Det er forventet at det vil bli gjort avrop på tjenester som:
Effektivisering
Organisatoriske endringer
Prosess-støtte
Prosjektledelse
Generell lederutvikling
Generell lederstøtte
Individuell ledercoaching
Det vil være aktuelt for alle ledernivåer i kommunen, og innenfor helse og omsorg spesielt.
Ringerike kommune anser det som aktuelt å ha tre ulike tilbydere innenfor en slik rammeavtale.
Rammeavtalen gjelder fra avtaledato og frem til 31. Desember 2014 (? Tenker oppstart i januar 13?) med opsjon for kunden på inntil to års forlengelse med ett år om gangen, til sammen maksimalt fire år.
Ved kjøp av tjenester på grunnlag av rammeavtalen gjøres ved tildeling av kontrakt i de aktuelle tilfellene. før tildeling av kontrakt kan gjøres vil Ringerike kommune sende ut forespørsel til sine leverandører om sitt behov for kjøp av tjenester med beskrivelse av
hva som skal anskaffes, tidsramme og ønsket kompetanse. Henvendelsen vil gå direkte til de utvalgte leverandørene og det vil ikke bli konkurrert på priser/betingelser.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Det er forventet at det vil bli gjort avrop på tjenester som:
Effektivisering
Organisatoriske endringer
Prosess-støtte
Prosjektledelse
Generell lederutvikling
Generell lederstøtte
Individuell ledercoaching
Det vil være aktuelt for alle ledernivåer i kommunen, og innenfor helse og omsorg spesielt.
Ringerike kommune anser det som aktuelt å ha tre ulike tilbydere innenfor en slik rammeavtale.
Rammeavtalen gjelder fra avtaledato og frem til 31. Desember 2014 (? Tenker oppstart i januar 13?) med opsjon for kunden på inntil to års forlengelse med ett år om gangen, til sammen maksimalt fire år.
Ved kjøp av tjenester på grunnlag av rammeavtalen gjøres ved tildeling av kontrakt i de aktuelle tilfellene. før tildeling av kontrakt kan gjøres vil Ringerike kommune sende ut forespørsel til sine leverandører om sitt behov for kjøp av tjenester med beskrivelse av
hva som skal anskaffes, tidsramme og ønsket kompetanse. Henvendelsen vil gå direkte til de utvalgte leverandørene og det vil ikke bli konkurrert på priser/betingelser.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse på dette anbudet samt få tilgang til dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet). følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
223766
-
Registrert:Fredag 2. November 2012
Er du interessert i dette oppdraget?