Alarm og sikkerhet i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av rammeavtale for tømming og kontanthåndtering for Oslo kommunes piggdekk- og parkeringsautomater
Bymiljøetaten har behov for en rammeavtale med godkjent vekterselskap for å sikre tilgang på kompetente vekterressurser til å utføre oppdrag i forbindelse med tømming og kontanthåndtering for kommunens piggdekk- og parkeringsautomater.
Hovedoppdraget for tjenesteleverandør er tømming av piggdekk- og parkeringsautomater, tømming, service og vedlikehold av kontantautomater (autocash retail) ved etatens inntauingsanlegg, tømming av drop-safe ved etatens kundesenter og henting/levering av bestilt skillemynt på BYMs badeanlegg, verditransport i denne forbindelse, samt opptelling av kontanter.
Vi gjør oppmerksom på at leverandør skal kunne levere skillemynt etter bestilling.
Tjenestene skal utføres i henhold til kravspesifikasjonene og de opplysninger som ellers fremkommer i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg.
Omfanget og lokaliseringen for utførelse av tjenesten kan variere i løpet av kontraktsperioden. Det eksisterer instrukser for utførelsen av tjenesten i denne anskaffelsen.
All kommunikasjon, herunder eventuelle spørsmål, i konkurransen skal skje gjennom kommunens verktøy for konkurransegjennomføring (kgv).
Hovedoppdraget for tjenesteleverandør er tømming av piggdekk- og parkeringsautomater, tømming, service og vedlikehold av kontantautomater (autocash retail) ved etatens inntauingsanlegg, tømming av drop-safe ved etatens kundesenter og henting/levering av bestilt skillemynt på BYMs badeanlegg, verditransport i denne forbindelse, samt opptelling av kontanter.
Vi gjør oppmerksom på at leverandør skal kunne levere skillemynt etter bestilling.
Tjenestene skal utføres i henhold til kravspesifikasjonene og de opplysninger som ellers fremkommer i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg.
Omfanget og lokaliseringen for utførelse av tjenesten kan variere i løpet av kontraktsperioden. Det eksisterer instrukser for utførelsen av tjenesten i denne anskaffelsen.
All kommunikasjon, herunder eventuelle spørsmål, i konkurransen skal skje gjennom kommunens verktøy for konkurransegjennomføring (kgv).
Anbud id:
661059
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 3. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
4 anbud
-
Overvåking med 16 kameraerTrenger nytt overvåkningsutstyr med ca 16 kameraer eller flere.
-
Oslo
-
Onsdag 24. April 2024
-
-
Brannalarmanlegg og røykvarslerTrenger hjelp å se på bananinnlegget som er i bygningen og kanskje installere nytt. Ta service på den, se igjennom røykvarslerne, led lysene og brann apparatene/brann pulverne. Det kommer en feil ko...
-
Oslo
-
Onsdag 17. April 2024
-
-
Mistet nøkler - Ønsker tilbud på åpning av postkasse og kryptonite u-låsJeg mistet nøklene til postkassa og til låsen til sykkelen. Postkassa er helt vanlig leilighet postkasse, men låsen til sykkelen er u(info fjernet)form fra kryptonite, og av det jeg vet er det litt vanskeligere...
-
Oslo
-
Fredag 15. Desember 2023
-
-
Bytte ut røykvarslereBytte ut 8-9 røykvarslere i fellesareale i blokk. Seriekobles (bluetooth?). mÅ kunne få faktura til sameiet.
-
Oslo
-
Søndag 31. Mars 2024
-