Alarm og sikkerhet i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av rammeavtale for tømming og kontanthåndtering for Oslo kommunes piggdekk- og parkeringsautomater
Bymiljøetaten har behov for en rammeavtale med godkjent vekterselskap for å sikre tilgang på kompetente vekterressurser til å utføre oppdrag i forbindelse med tømming og kontanthåndtering for kommunens piggdekk- og parkeringsautomater.
Hovedoppdraget for tjenesteleverandør er tømming av piggdekk- og parkeringsautomater, tømming, service og vedlikehold av kontantautomater (autocash retail) ved etatens inntauingsanlegg, tømming av drop-safe ved etatens kundesenter og henting/levering av bestilt skillemynt på BYMs badeanlegg, verditransport i denne forbindelse, samt opptelling av kontanter.
Vi gjør oppmerksom på at leverandør skal kunne levere skillemynt etter bestilling.
Tjenestene skal utføres i henhold til kravspesifikasjonene og de opplysninger som ellers fremkommer i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg.
Omfanget og lokaliseringen for utførelse av tjenesten kan variere i løpet av kontraktsperioden. Det eksisterer instrukser for utførelsen av tjenesten i denne anskaffelsen.
All kommunikasjon, herunder eventuelle spørsmål, i konkurransen skal skje gjennom kommunens verktøy for konkurransegjennomføring (kgv).
Hovedoppdraget for tjenesteleverandør er tømming av piggdekk- og parkeringsautomater, tømming, service og vedlikehold av kontantautomater (autocash retail) ved etatens inntauingsanlegg, tømming av drop-safe ved etatens kundesenter og henting/levering av bestilt skillemynt på BYMs badeanlegg, verditransport i denne forbindelse, samt opptelling av kontanter.
Vi gjør oppmerksom på at leverandør skal kunne levere skillemynt etter bestilling.
Tjenestene skal utføres i henhold til kravspesifikasjonene og de opplysninger som ellers fremkommer i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg.
Omfanget og lokaliseringen for utførelse av tjenesten kan variere i løpet av kontraktsperioden. Det eksisterer instrukser for utførelsen av tjenesten i denne anskaffelsen.
All kommunikasjon, herunder eventuelle spørsmål, i konkurransen skal skje gjennom kommunens verktøy for konkurransegjennomføring (kgv).
Anbud id:
661059
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Mandag 3. August 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
2 anbud
-
Installering av 2veis heisalarmHei, Vi ønsker tilbud på installering av 2veis heisalarm i 2 heiser. Fra nyttår fungerer ikke lenger vår nåværende alarm pga utfasing av 2G. Ønsker å bli kontaktet for pristilbud på montering av nye...
-
Oslo
-
Mandag 16. Desember 2024
-
-
Manuelle brannmeldereHei. Ønsker anbud på instalasjon av 2 manuelle brannmeldere. Brannmelderne skal installeres i nærheten av inngang i boenheten og næringslokale i 1etg. Grovt anslått 30 til 40 meter kabel. Alarmsentral...
-
Oslo
-
Fredag 13. Desember 2024
-