Transport i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av rammeavtale på lagerhold og distribusjonstjeneste
Arbeids? Og velferdsdirektoratet ved Kommunikasjonsstaben ønsker å inngå en rammeavtale for lagerhold/tjenester og distribusjon for blanketter, brosjyrer og messemateriell. Det vil bli gitt opsjon for resten av etaten til å ta avrop på avtalen. Kontraktens varighet er 2 år med opsjon på forlengelse med 1+1 år.
Vi ønsker tilbud på både lagerholdtjenester og distribusjon for blanketter, brosjyrer og messemateriell. Det vil bli gitt opsjon for resten av etaten til å ta avrop på avtalen. Det er ikke mulig å levere tilbud på kun en del av tjenesten.
Anskaffelsen skal reguleres av vedlagte kontraktsvilkår med bilag, jf. Konkurranse¬grunnlagets Del ii og iii.
1. 4 Anskaffelsens omfang
Leverandøren skal sørge for mottak og lagerhold av varene samt distribusjon/frakt av bestillinger av varer som ligger på lageret.
Det anslås at det kan forventes et lagerhold innenfor rammen av 400 paller per år. Mengden vil variere fra år til år.
Sortiment pr juni 2013 var:
? Blanketter
? Brosjyrer
? Foldere
? Plakater
i tillegg messemateriell som består av:
? Messevegger
? Rollups
? Brosjyrestativ
Hoveddelen av trykksakene vil bli levert fra et eksternt trykkeri som nav har en rammeavtale med. Trykksakene kan også komme fra vårt hustrykkeri i Oslo, samt fra leverandør av messemateriell.
Forsendelsenes mengde og vekt vil variere mye. Det vil også den geografiske fraktlengden. Absolutte krav til distribusjonstjenesten finner man i del iii bilag 1.
Vi ønsker å inngå en rammeavtale der leverandøren skal sørge for mottak og lagerhold av varene samt distribusjon/frakt av bestillinger av varer som ligger på lageret.
Det anslås at det kan forventes et lagerhold innenfor rammen av 400 paller per år. Mengden vil variere fra år til år.
Sortiment pr juni 2013 var:
? Blanketter
? Brosjyrer
? Foldere
? Plakater
i tillegg messemateriell som består av:
? Messevegger
? Rollups
? Brosjyrestativ
Hoveddelen av trykksakene vil bli levert fra et eksternt trykkeri som nav har en rammeavtale med. Trykksakene kan også komme fra vårt hustrykkeri i Oslo, samt fra leverandør av messemateriell.
Forsendelsenes mengde og vekt vil variere mye. Det vil også den geografiske fraktlengden. Absolutte krav til distribusjonstjenesten finner man i del iii bilag 1.
Kostnader i 2012 var:
? Lagerleie og lagertjenester på ca. 1, 1 mill. Kroner inkludert moms
? Distribusjonskostnader på ca. 1, 1 mill. Kroner inkludert moms.
Det er knyttet usikkerhet til omfang av lagerbehov de kommende årene da stadig mer informasjon kun finnes elektronisk.
Det kan i kontraktsperioden bli inngått en sentral etatsdekkende avtale på frakt for nav. nav skal i så fall ha rett til å utelukkende kunne benytte den sentrale avtalen for frakt. Leverandøren forplikter seg til å samarbeide med fraktleverandøren i den sentrale avtalen nav har inngått.
Vi ønsker tilbud på både lagerholdtjenester og distribusjon for blanketter, brosjyrer og messemateriell. Det vil bli gitt opsjon for resten av etaten til å ta avrop på avtalen. Det er ikke mulig å levere tilbud på kun en del av tjenesten.
Anskaffelsen skal reguleres av vedlagte kontraktsvilkår med bilag, jf. Konkurranse¬grunnlagets Del ii og iii.
1. 4 Anskaffelsens omfang
Leverandøren skal sørge for mottak og lagerhold av varene samt distribusjon/frakt av bestillinger av varer som ligger på lageret.
Det anslås at det kan forventes et lagerhold innenfor rammen av 400 paller per år. Mengden vil variere fra år til år.
Sortiment pr juni 2013 var:
? Blanketter
? Brosjyrer
? Foldere
? Plakater
i tillegg messemateriell som består av:
? Messevegger
? Rollups
? Brosjyrestativ
Hoveddelen av trykksakene vil bli levert fra et eksternt trykkeri som nav har en rammeavtale med. Trykksakene kan også komme fra vårt hustrykkeri i Oslo, samt fra leverandør av messemateriell.
Forsendelsenes mengde og vekt vil variere mye. Det vil også den geografiske fraktlengden. Absolutte krav til distribusjonstjenesten finner man i del iii bilag 1.
Vi ønsker å inngå en rammeavtale der leverandøren skal sørge for mottak og lagerhold av varene samt distribusjon/frakt av bestillinger av varer som ligger på lageret.
Det anslås at det kan forventes et lagerhold innenfor rammen av 400 paller per år. Mengden vil variere fra år til år.
Sortiment pr juni 2013 var:
? Blanketter
? Brosjyrer
? Foldere
? Plakater
i tillegg messemateriell som består av:
? Messevegger
? Rollups
? Brosjyrestativ
Hoveddelen av trykksakene vil bli levert fra et eksternt trykkeri som nav har en rammeavtale med. Trykksakene kan også komme fra vårt hustrykkeri i Oslo, samt fra leverandør av messemateriell.
Forsendelsenes mengde og vekt vil variere mye. Det vil også den geografiske fraktlengden. Absolutte krav til distribusjonstjenesten finner man i del iii bilag 1.
Kostnader i 2012 var:
? Lagerleie og lagertjenester på ca. 1, 1 mill. Kroner inkludert moms
? Distribusjonskostnader på ca. 1, 1 mill. Kroner inkludert moms.
Det er knyttet usikkerhet til omfang av lagerbehov de kommende årene da stadig mer informasjon kun finnes elektronisk.
Det kan i kontraktsperioden bli inngått en sentral etatsdekkende avtale på frakt for nav. nav skal i så fall ha rett til å utelukkende kunne benytte den sentrale avtalen for frakt. Leverandøren forplikter seg til å samarbeide med fraktleverandøren i den sentrale avtalen nav har inngått.
Anbud id:
276979
-
Registrert:Tirsdag 12. November 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
6 anbud
-
Hundekasse til pickup.Frakt fra Trondheim til 5750 Odda av hundekasse til pickup. mål er 160x160cm og 70 cm høy, vekt 180 kg.
-
Ullensvang
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Frakt av seng Bergen - VerdalHei, trenger å få ei seng fraktet fra Bergen - Verdal. 150*200. Ønsker å få tilbud på pris😊
-
Bergen
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Frakte vitrineskap fra Larvik til DrammenTrenger å få fraktet ett vitrineskap som min kone har funnet på #URL0# fra Larvik til Drammen😀 156 cm bredt, 48 cm dyp, 210 høy
-
Drammen
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Flyttelass fra lager til leilighet 3.etg uten heisHar et 7kvm lager, har tømt ca 2 kvm selv, dvs ca 5kvm. Tingene skal flyttes fra lager på Hillevåg til Dusavikveien. må bæres opp i 3. Etg uten heis. Ingen hvitevarer! 1 seng, 1 sofa, noen små bor...
-
Stavanger
-
Lørdag 27. April 2024
-