Anskaffelse av rammeavtale romadministrasjonsløsning med elektroniske skilt ved Sykehuset i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse av rammeavtale romadministrasjonsløsning med elektroniske skilt ved Sykehuset i Vestfold
Barne- og ungdomspsykiatrisk avdeling (bupa) ved Sykehuset i Vestfold samlokaliserer store deler av virksomheten i nyoppført bygg i Anton Jenssens gate 2 i tønsberg, med innflytting i januar 2017. i forberedelsene til samlokaliseringen har bupa sett på muligheter for forbedringsområder og bedret arbeidsflyt i det nye bygget og identifisert områder der ikt-løsninger kan bidra til bedre areal- og romutnyttelse, mer effektive arbeidsprosesser og til optimalisering av helsegevinster for pasientene.
Formålet med anskaffelsen er å oppnå en bedre areal- og romutnyttelse og økt effektivitet i berørte arbeidsprosesser. Anskaffelsen forventes å gi positive effekter for bupa og effektene og erfaringene i bruk av løsningene ved bupa vil legges til grunn for en eventuell videre avrop for andre avdelinger ved Sykehuset i Vestfold. Konkrete effektmål er:
Redusert tidsbruk i booking av møte-/behandlingsrom
Større bruksfrekvens av møte-/behandlingsrom
Bedre arealutnyttelse
Det skal legges til grunn følgende identifiserte kvalitetskrav:
møterom skal kunne benyttes som behandlerrom og vice versa
Det skal være mulig å reservere rom fra mobil, pc eller e-skilt
løsningen skal kunne gi oversikt over hvem som er på jobb og hvor de befinner seg
Det skal være enkelt å finne frem til det enkelte møterom
løsningen skal kunne vise navn og valgfri informasjon (type stilling, funksjon o. l.) på den som disponerer rommet for bestilt tidsrom. Et standardoppsett skal tilbys og informasjonen må kunne oppdateres automatisk
Formålet med anskaffelsen er å oppnå en bedre areal- og romutnyttelse og økt effektivitet i berørte arbeidsprosesser. Anskaffelsen forventes å gi positive effekter for bupa og effektene og erfaringene i bruk av løsningene ved bupa vil legges til grunn for en eventuell videre avrop for andre avdelinger ved Sykehuset i Vestfold. Konkrete effektmål er:
Redusert tidsbruk i booking av møte-/behandlingsrom
Større bruksfrekvens av møte-/behandlingsrom
Bedre arealutnyttelse
Det skal legges til grunn følgende identifiserte kvalitetskrav:
møterom skal kunne benyttes som behandlerrom og vice versa
Det skal være mulig å reservere rom fra mobil, pc eller e-skilt
løsningen skal kunne gi oversikt over hvem som er på jobb og hvor de befinner seg
Det skal være enkelt å finne frem til det enkelte møterom
løsningen skal kunne vise navn og valgfri informasjon (type stilling, funksjon o. l.) på den som disponerer rommet for bestilt tidsrom. Et standardoppsett skal tilbys og informasjonen må kunne oppdateres automatisk
Anbud id:
497333
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 17. November 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt av kontorvegger fra Bjørkelangen til ÅlesundFrakt av 4 stk kontorvegger i glass og 3 stk glassdører Lengde 240 cm. Bredde på vegger er 2 skt 120 cm. Og 2 stk 100 cm. 3 stk dører a 100 cm. Alt er pakket på pall. Men må stroppes til pall. Ring 46...
-
Aurskog-Høland
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Montere utekran fra kjøkkenHei, vi ønsker utekran ute fra kjøkken. Helst varmt/kaldtvann.
-
Oslo
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Bytte termostat til varmekabler badVarmekablene på badet virker ikke. Lurer på om det evt går å bytte termostat?
-
Vennesla
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Tilbud på diverse reparasjoner forbindelse underkjent EU-kontrollReperasjoner av diverse i forbindelse med ikke godkjent eu-kontroll. Det gjelder bremseslanger, tåkelys, elektrisk forbindelse mellom bil og tilhenger. Se vedlagt bilder. Gjelder en Audi A6 2010 mod...
-
Trondheim
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Frakt av bilHei, kan noen frakte en bil fra Östersund til Skjervøy, må på henger.
-
Skjervøy
-
Mandag 10. Februar 2025
-
-
Renovering hytteDiverse arbeid på eldre hytte; sette inn nye større vinduer, bygge påbygg etc.
-
Fyresdal
-
Mandag 10. Februar 2025
-