IT/Web og Support i Trøndelag
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Anskaffelse av ressursstyring - time og fraværsregistreringsverktøy for kommuner tilhørende Innherred Innkjøp
Formålet med anskaffelsen er å få på plass en god, oversiktlig og intuitiv løsning for ressursstyring, time - og fraværsregistrering for ansatte ved alle sektorer i alle kommunene. løsningen skal bidra til forenklede prosesser, økt datakvalitet, gjenbruk av data og økt (info fjernet) ønsker forutsigbarhet for tjenestemottakere, ansatte og ledere, som bidrar til å skape trygge og gode hverdager. OppdragsgiverInnherred Innkjøp er et interkommunalt innkjøpssamarbeid mellom Steinkjer, Inderøy, Snåsa, Verdal og Levanger kommune som ble etablert 01. 01. 2019. Inderøy kommune ivaretar funksjonen som kontorkommune og er formell arbeidsgiver for ansatte i Innherred Innkjøp. Det interkommunale samarbeidet er organisert som et § 27-samarbeid, og har et styre som består av kommunedirektørene i deltakerkommunene. Formålet med samarbeidet er å gjennomføre rasjonelle, forsvarlige og effektive anskaffelser på vegne av kommunene. Denne anskaffelsen gjelder alle 5 kommunene, Steinkjerbygg kf, Trønderhallen Arena, Brannvesent Midt-Norge og Steinkjer kirkelige fellesråd. Oppdragsgivers kontaktperson er: Hilde MelhusEventuelle spørsmål skal rettes til kontaktpersonen via konkurransegjennomføringsverktø(info fjernet) skal ikke være kontakt/kommunikasjon med andre personer hos oppdragsgiver hva gjelder tilbudskonkurransen enn nevnte kontaktperson. Anskaffelsens formålFormålet med anskaffelsen er å få på plass en god, oversiktlig og intuitiv løsning for ressursstyring, time - og fraværsregistrering for ansatte ved alle sektorer i alle kommunene. løsningen skal bidra til forenklede prosesser, økt datakvalitet, gjenbruk av data og økt (info fjernet) ønsker forutsigbarhet for tjenestemottakere, ansatte og ledere, som bidrar til å skape trygge og gode hverdager.
-
Registrert:Torsdag 13. Januar 2022