IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Anskaffelse av RPA og Chat bot for Fjellinjen AS
Fjellinjens satsningsområder i 2018 er blant annet digitalisering, automatisering og effektivisering. Vi ønsker at rpa og Chat bot teknologien integreres sømløst inn i vår verdikjede slik at enkelte oppgaver håndteres effektivt av en robot. Dette vil gjøre at våre kunderådgivere får mer tid til viktigere oppgaver som kundepleie, verdiøkning av kundeforhold og håndtering av mer kompliserte og omfattende vanskeligere saker.
i 2017 gjennomførte Fjellinjen en pilot der to rpa-er ble integrert i vår verdikjede. Disse håndterer i dag ca. 3. 000 henvendelser i måneden fordelt på fire prosesser. Vi ønsker at disse prosessene driftes, hostes og videreutvikles i 2018.
i tillegg til dette ønsker Fjellinjen å implementere en Chat bot, som skal gi oss muligheten til å utvide våre åpningstider på Chat, samt muliggjøre håndtering av henvendelser uten bruk av menneskelige ressurser. En kombinasjon av Chat bot i front mot kunden, og rpa i bakhånd vil gjøre at vi kan håndtere henvendelser sømløst og kostnadseffektivt fra a til å, uten å ta opp verdifulle menneskelige ressurser.
Vi har et ønske om at Fjellinjen kundeservice i fremtiden skal kjennetegnes av innovasjon, effektiv drift og fornøyde kunder. Vi tror at automatisering og robotisering vil hjelpe oss med dette.
i 2017 gjennomførte Fjellinjen en pilot der to rpa-er ble integrert i vår verdikjede. Disse håndterer i dag ca. 3. 000 henvendelser i måneden fordelt på fire prosesser. Vi ønsker at disse prosessene driftes, hostes og videreutvikles i 2018.
i tillegg til dette ønsker Fjellinjen å implementere en Chat bot, som skal gi oss muligheten til å utvide våre åpningstider på Chat, samt muliggjøre håndtering av henvendelser uten bruk av menneskelige ressurser. En kombinasjon av Chat bot i front mot kunden, og rpa i bakhånd vil gjøre at vi kan håndtere henvendelser sømløst og kostnadseffektivt fra a til å, uten å ta opp verdifulle menneskelige ressurser.
Vi har et ønske om at Fjellinjen kundeservice i fremtiden skal kjennetegnes av innovasjon, effektiv drift og fornøyde kunder. Vi tror at automatisering og robotisering vil hjelpe oss med dette.
Anbud id:
502151
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 29. Desember 2017
Er du interessert i dette oppdraget?