IT/Web og Support i Oslo

Oppdrag formidlet via Anbudstorget

1223 Siste år
824 Siste 3 mnd
86 Aktive nå

Uforpliktende pristilbud?

Leverandører fra ditt nærområde svarer deg raskt.
Registrer en gratis forespørsel på 2 minutter.

Anskaffelse av RPA og Chat bot for Fjellinjen AS

Registrert Dato: Fredag 29. Desember 2017

Fjellinjens satsningsområder i 2018 er blant annet digitalisering, automatisering og effektivisering. Vi ønsker at RPA og Chat bot teknologien integreres sømløst inn i vår verdikjede slik at enkelte oppgaver håndteres effektivt av en robot. Dette vil gjøre at våre kunderådgivere får mer tid til viktigere oppgaver som kundepleie, verdiøkning av kundeforhold og håndtering av mer kompliserte og omfattende vanskeligere saker.
I 2017 gjennomførte Fjellinjen en pilot der to RPA-er ble integrert i vår verdikjede. Disse håndterer i dag ca. 3.000 henvendelser i måneden fordelt på fire prosesser. Vi ønsker at disse prosessene driftes, hostes og videreutvikles i 2018.
I tillegg til dette ønsker Fjellinjen å implementere en Chat bot, som skal gi oss muligheten til å utvide våre åpningstider på Chat, samt muliggjøre håndtering av henvendelser uten bruk av menneskelige ressurser. En kombinasjon av Chat bot i front mot kunden, og RPA i bakhånd vil gjøre at vi kan håndtere henvendelser sømløst og kostnadseffektivt fra a til å, uten å ta opp verdifulle menneskelige ressurser.
Vi har et ønske om at Fjellinjen kundeservice i fremtiden skal kjennetegnes av innovasjon, effektiv drift og fornøyde kunder. Vi tror at automatisering og robotisering vil hjelpe oss med dette.


Referansenummer:  2017-17

Er du interessert i slike oppdrag? Registrer Din Bedrift