IT/Web og Support i Østfold
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Anskaffelse av Service Management System sak nr. 22/02307
Ffi skal anskaffe en plattform for service management. Formålet med service management i ffi er å effektivisere dagens arbeidsprosesser, økt kontroll på saksgang og sikre samhandling på tvers av fagområdene. nærmere bestemt, ønsker ffi en plattform som kan brukes som: verktøystøtte til ffis arbeidsprosesser for å bedre leveranseevne og tjenestekvalitet kommunikasjonskanal for kontakt og oppfølging av henvendelser og mulighet for selvhjelp system for standardisering og automatisering av arbeidsoppgaver rapporteringssystemplattformen skal være skalerbar og i stand til å håndtere fremtidige behov. på grunn av ffis infrastruktur er det et absolutt krav at systemet skal kunne installeres, benyttes og vedlikeholdes uten tilgang til internett. Det vil ikke være mulig å få tilgang via internett (f. Eks. Fjernstyring) da systemet skal installeres på et lokalt nettverk på ffi. Implementeringen vil i første omgang gjelde for it avdelingen. Basert på erfaringene fra implementering i it avdelingen, vil ffi fortsette utrulling av plattformen i andre deler av avdeling drift og støtte (eks. Hr).
-
Sted:Lillestrøm
-
Registrert:Fredag 2. Desember 2022