Alarm og sikkerhet i Vestfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestfold
Avsluttet
Anskaffelse av trygghetsalarmapparater for 12 kommuner i telemark
Konkurransen gjelder rammeavtale på innkjøp og leie av nye trygghetsalarmapparater for 12 kommuner i Telemark. Til sammen har disse kommunene i dag ca. 3 000 brukere av trygghetsalarmer. Av disse antas at mer enn 90 % har analog telefonlinje.
Kommunene er: Bamble, Drangedal, Hjartdal, Kragerø, Nome, Notodden, Porsgrunn, Sauherad, Siljan, Skien, Tokke og Vinje, heretter kalt 110-Telemark.
Av disse kommunene ønsker Hjartdal, Kragerø, Nome, Notodden, Porsgrunn, Siljan, Skien og Tokke, avtale om kjøp, og kommunene Bamble, Drangedal, Sauherad og Vinje avtale om både kjøp og leie jfr. Vedlegg 4 hvor også framgår antall brukere i dag.
Anbudet gjelder levering og utleie av trygghetsalarmapparater, tilleggsutstyr og service, bestilling og etterbestilling, kjøp- og/eller, vedlikehold og reparasjon:
1. Den enkelte kommune i 110-Telemark skal inngå separate kontrakt(ene) i henhold til den eller de innkjøps- og/eller leieavtaler for trygghetsalarmer som blir inngått ved denne forespørselen.
2. Kontrakten(ene) administreres av leverandøren(ene).
3. Kontrakten(ene) må kunne være kjøp og/eller leie.
4. Leverandøren(ene) må ha tilstrekkelig lagerkapasitet dokumentere kapasitet og for.
5. Eksisterende service kontrakter går ut sin kontraktsperiode.
Kommunene er: Bamble, Drangedal, Hjartdal, Kragerø, Nome, Notodden, Porsgrunn, Sauherad, Siljan, Skien, Tokke og Vinje, heretter kalt 110-Telemark.
Av disse kommunene ønsker Hjartdal, Kragerø, Nome, Notodden, Porsgrunn, Siljan, Skien og Tokke, avtale om kjøp, og kommunene Bamble, Drangedal, Sauherad og Vinje avtale om både kjøp og leie jfr. Vedlegg 4 hvor også framgår antall brukere i dag.
Anbudet gjelder levering og utleie av trygghetsalarmapparater, tilleggsutstyr og service, bestilling og etterbestilling, kjøp- og/eller, vedlikehold og reparasjon:
1. Den enkelte kommune i 110-Telemark skal inngå separate kontrakt(ene) i henhold til den eller de innkjøps- og/eller leieavtaler for trygghetsalarmer som blir inngått ved denne forespørselen.
2. Kontrakten(ene) administreres av leverandøren(ene).
3. Kontrakten(ene) må kunne være kjøp og/eller leie.
4. Leverandøren(ene) må ha tilstrekkelig lagerkapasitet dokumentere kapasitet og for.
5. Eksisterende service kontrakter går ut sin kontraktsperiode.
Anbud id:
142702
-
Registrert:Onsdag 13. April 2011
Er du interessert i dette oppdraget?