Anskaffelse - Elektronisk legemiddelkurs, 2015
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse - Elektronisk legemiddelkurs, 2015
Oppdragsgiver for denne konkurransen er: Ålesund kommune. Deltakende kommuner (heretter kalt Kunde) for denne konkurransen er: Kommunene: Ålesund, Sandøy, Norddal, Vestnes og Stordal. For mer informasjon se: (info fjernet) Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for elektroniske legemiddelkurs i henhold til kravspesifikasjonen. Brukere av kursene vil være de som skal utføre arbeid for kommunene hvor det er behov for legemiddelkurs. Dette kan blant annet være ansatte i kommunen, midlertidig innleide, ansatte i vikarbyrå m. m. Attest for skatt og merverdiavgift Krav: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. Leverandør som ikke er etablert i Norge kan levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet Leverandøren er etablert. Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og mva-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post. Dette gjøres enkelt via (info fjernet) Kredittvurdering Krav: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Det kreves minimum at leverandøren er Kredittverdig, a i henhold til Bisnode as med tjenesten CreditPro. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode as ((info fjernet)) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode as med tjenesten CreditPro. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom det er forhold ved Leverandøren som gjør at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser. (info fjernet)? id=70030 Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, (info fjernet) innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: (info fjernet) Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Anbud id:
341793
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 23. Januar 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Snørydding ca. 40m2 i mengde.Jeg trenger hjelp for snø rydding. Legger ut bilder. Jeg har nokk plass i hagen for snø.
-
Lillestrøm
-
Fredag 24. Januar 2025
-
-
EU kontroll og serviceKombinert eu-kontroll og service. (info fjernet). EK54536 Km. Stand: 119000km
-
Sandnes
-
Fredag 24. Januar 2025
-
-
Reparasjon av garasje gulv og legging av Epoxy dekkeDet har tidligere blitt gjort en avretting inne i garasjen, denne avrettingen har gått i oppløsning. Trenger å reperarere dette, samt få lagt epoxy dekke i garasjen. Garasjen er dobbelt og er inne i...
-
Bærum
-
Fredag 17. Januar 2025
-
-