Anskaffelse - Elektronisk legemiddelkurs, 2015
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Anskaffelse - Elektronisk legemiddelkurs, 2015
Oppdragsgiver for denne konkurransen er: Ålesund kommune. Deltakende kommuner (heretter kalt Kunde) for denne konkurransen er: Kommunene: Ålesund, Sandøy, Norddal, Vestnes og Stordal. For mer informasjon se: #URL0# Formålet med avtalen er å dekke Kundenes behov for elektroniske legemiddelkurs i henhold til kravspesifikasjonen. Brukere av kursene vil være de som skal utføre arbeid for kommunene hvor det er behov for legemiddelkurs. Dette kan blant annet være ansatte i kommunen, midlertidig innleide, ansatte i vikarbyrå m. m. Attest for skatt og merverdiavgift Krav: Leverandør må ha ordnede forhold med hensyn til betaling av skatt, arbeidsgiveravgift og merverdiavgift i henhold til lovbestemmelsene. Dokumentasjonskrav: Attest for skatt og merverdiavgift. Attesten skal ikke være eldre enn 6 måneder regnet fra tilbudfristens utløp. Eventuelle restanser eller andre misligheter må begrunnes. Leverandør som ikke er etablert i Norge kan levere tilsvarende dokumentasjon utstedt av myndighetene i det landet Leverandøren er etablert. Leverandør kan selv hente ut elektronisk skatte- og mva-attest, og umiddelbart få den tilsendt på e-post. Dette gjøres enkelt via #URL1# Kredittvurdering Krav: Det kreves økonomisk kapasitet til å gjennomføre kontrakten. Det kreves minimum at leverandøren er Kredittverdig, a i henhold til Bisnode as med tjenesten CreditPro. Dokumentasjonskrav: Oppdragsgiver vil selv gjennomføre en vurdering av økonomien til Leverandør gjennom firma- og regnskapsinformasjonssystemet Bisnode as (#URL2#) med tjenesten CreditPro. Oppdragsgiver godtar ikke kredittvurderinger fra andre firma- og regnskapsinformasjonssystem enn Bisnode as med tjenesten CreditPro. Leverandør kan i tilbudet vedlegge annen nødvendig informasjon dersom det er forhold ved Leverandøren som gjør at Bisnode/CreditPro ikke gir riktig bilde av den økonomiske situasjonen. For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, skal du kopiere og lime inn lenken i din nettleser. #URL3#? id=70030 Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, #URL4# innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: #E0# Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
Anbud id:
341793
-
Sted:
-
Registrert:Fredag 23. Januar 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
-
Fliser på balkongJeg trenger hjelp til å legge nye fliser på balkongen min. Balkongen er 12, 5 kvadratmeter.
-
Fredrikstad
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Male endevegger i murVi er et huseierlag som ønsker å fikse på endeveggene i murpuss. 5 rekkehus med tilsammen 10 endevegger. Vi ønsker tilbud på vask og maling av endeveggene. Se bilder, husene ligger i skråning og høyd...
-
Trondheim
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Budbil fra Stavanger til DrammenPris på å frakte en benk fra voll utenfor Stavanger til Drammen
-
Drammen
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Maling av 2 ytterveggerMaling av 2 yttervegger (som selvsagt også må vaskes ned og skrapes) på eldre hus. Den ene ytterveggen ble malt for 11-12 år siden. Den andre har trolig ikke vært malt på 20 år. Bilde 1 viser huset "f...
-
Haram
-
Fredag 3. Mai 2024
-
-
Membran på bad.Legge membran på på gulv og vegger på bad. på veggene er det Wedi 10mm eller lignende våtromsplater. Areal: Gulv er 9m2 Vegger er 32m2.
-
Ullensaker
-
Fredag 3. Mai 2024
-