Alarm og sikkerhet i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Anskaffelse - kontrolltjeneste i henhold til alkoholloven, 2016
Oppdragsgiver for denne konkurransen er: Ålesund kommune. Deltakende kommuner (heretter kalt Kunde) for denne konkurransen er: Ålesund, Giske, Haram, Skodje, Stordal, Stranda, Sula, Sykkylven, Ørskog, Hareid, Ulstein, Herøy, Sande, Ørsta o g Volda. Kommunene Stordal, Norddal og Sandøy deltar i avtalenfra og med 01. 07. 2016. Kommunen har ansvar for å føre kontroll med alkoholomsetningen i kommunen, jfr. Lov om omsetning av alkoholholdig drikk mv, lov av 2. Juni 1989 nr 27, sist endret med virkning fra den 1. Juli 2005, samt tilhørende forskrift av 8. Juni 2005, med virkning fra 1. Juli 2005 om utøvelsen av kontroll med salgs- og (info fjernet) å få en mer formålstjenlig utnytting av kommunenes resurser ønsker Oppdragsgiver å inngå rammeavtale med en leverandør for å utføre kontrolltjenester i hht (info fjernet) skal inngås avtale for to (2) år, med opsjon for Oppdragsgiver til å forlenge avtalen i ytterligere 1+1 år.
Anbud id:
392308
-
Registrert:Fredag 22. Januar 2016
Er du interessert i dette oppdraget?