IT/Web og Support i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Anskaffelse - Servicedesk-system, 2018
Formålet med anskaffelsen er å inngå avtale med en leverandør som kan dekke kundens behov for et moderne, fremtidsrettet og funksjonelt servicedesk-system iht. Kravspesifikasjon. Systemet skal være funksjonelt, anvendelig og gi gode brukeropplevelser. Systemet skal kunne benyttes til mange ulike typer henvendelser.
Kunden ønsker å fremstå som enhetlig ved innmelding og oppfølging av ulike henvendelser. Ulike fagmiljø skal kunne benytte servicedesk-systemet, så systemet må derfor være fleksibelt og skalerbart.
Kunden ønsker å fremstå som enhetlig ved innmelding og oppfølging av ulike henvendelser. Ulike fagmiljø skal kunne benytte servicedesk-systemet, så systemet må derfor være fleksibelt og skalerbart.
Anbud id:
561636
-
Registrert:Fredag 21. Desember 2018
Er du interessert i dette oppdraget?