Maskinentreprenør, Transport, Utleie i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Anskaffelse - Transport og leie av kontainere
Ålesund kommune innbyr til konkurranse vedrørende kjøp av tjenesten leie og transport av kontainere. Innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre består av kommunene Stranda, Sykkylven, Norddal, Stordal, Vestnes, Ørskog, Skodje, Giske, Sula, Sandøy, Haram og Ålesund. i denne konkurransen, hvor Ålesund kommune er Oppdragsgiveren, deltar følgende kommuner fra Innkjøpssamarbeidet på Sunnmøre, interkommunale selskap og foretak: Skodje kommune, Giske kommune, Ørskog kommune, Haram kommune, Stordal kommune og Ålesund kommune. For Ålesund kommune deltar følgende foretak: Ålesund kommunale eiendom kf. i tillegg deltar Ålesundregionen interkommunale miljøselskap iks (Årim). Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale vedrørende leie og transport og tømming av kontainere.
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, gå til:
[[(info fjernet)? id=35996]]
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, (info fjernet) innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: [email protected]
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
se mengde/omfang i kunngjøringstekst.
se mengde/omfang i kunngjøringstekst.
se mengde/omfang i kunngjøringstekst.
Mengde fremkommer av konkurransegrunnlaget.
Det foreligger ved utlysning av konkurransen ingen rammeavtale på leie og transport av
kontainere for Oppdragsgiver i denne avtalen.
Volumet som er oppgitt i prisskjema er kun ett grovt estimat, og vil kun bli brukt for
prissammenligning i evalueringen, og er ikke bindende for Oppdragsgiver. Volum pr. Produkt
vil i avtaleperioden variere fra oppgitt statistikk, og vil være avhengig av Oppdragsgivers
behov, budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer. Oppdragsgiver er kun
forpliktet til å kjøpe sitt faktiske behov i avtaleperioden.
Svært forenklet sammendrag av prisskjemavolum:
Krokkontainere:
antall krokkontainertransport=1451 pr.år
antall krokkontainerleie=800 pr.år, men med ulik varighet.
antall 1. Gangutsett/innhenting=159 pr.år
endret mottaksanlegg=1800 km
ventetid=150 timer pr.år
Liftkontainere:
antall krokkontainertransport=486 pr.år
antall krokkontainerleie=955 pr.år, men med ulik varighet.
antall 1. Gangutsett/innhenting=360 pr.år
endret mottaksanlegg=1000 km
ventetid=150 timer pr.år
For denne anbudsprosessen benytter oppdragsgiver Visma TendSign. For å melde din interesse på dette anbudet og få tilgang til dokumenter, gå til:
[[(info fjernet)? id=35996]]
Alle tilbud skal leveres elektronisk via Visma, (info fjernet) innen tilbudsfristen. Er du ikke bruker hos Visma eller har spørsmål knyttet til funksjonalitet i verktøyet (som for eksempel hvordan du skal gi tilbud), ta kontakt med Visma Support på tlf: (info fjernet) 6814 eller på e-post til: [email protected]
Det anbefales at tilbudet leveres i god tid før fristens utløp. Skulle det komme tilleggsinformasjon fra oppdragsgiver som fører til at du ønsker å endre tilbudet ditt før tilbudsfristen utgår, kan du gå inn og åpne tilbudet, gjøre eventuelle endringer og levere på nytt helt inntil tilbudsfristen utgår. Det siste leverte tilbudet regnes som det endelige tilbudet.
se mengde/omfang i kunngjøringstekst.
se mengde/omfang i kunngjøringstekst.
se mengde/omfang i kunngjøringstekst.
Mengde fremkommer av konkurransegrunnlaget.
Det foreligger ved utlysning av konkurransen ingen rammeavtale på leie og transport av
kontainere for Oppdragsgiver i denne avtalen.
Volumet som er oppgitt i prisskjema er kun ett grovt estimat, og vil kun bli brukt for
prissammenligning i evalueringen, og er ikke bindende for Oppdragsgiver. Volum pr. Produkt
vil i avtaleperioden variere fra oppgitt statistikk, og vil være avhengig av Oppdragsgivers
behov, budsjettsituasjon, aktiviteter og andre rammefaktorer. Oppdragsgiver er kun
forpliktet til å kjøpe sitt faktiske behov i avtaleperioden.
Svært forenklet sammendrag av prisskjemavolum:
Krokkontainere:
antall krokkontainertransport=1451 pr.år
antall krokkontainerleie=800 pr.år, men med ulik varighet.
antall 1. Gangutsett/innhenting=159 pr.år
endret mottaksanlegg=1800 km
ventetid=150 timer pr.år
Liftkontainere:
antall krokkontainertransport=486 pr.år
antall krokkontainerleie=955 pr.år, men med ulik varighet.
antall 1. Gangutsett/innhenting=360 pr.år
endret mottaksanlegg=1000 km
ventetid=150 timer pr.år
Anbud id:
247754
-
Registrert:Mandag 29. April 2013
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Møre og Romsdal
6 anbud
-
Transport av motorsykkel fra Ålesund til BergenTrenger mulig transport av en Kawasaki Z900. Vekt 212kg.
-
Bergen
-
Torsdag 21. November 2024
-
-
-
Sofa Ålesund MoldeHei, jeg trenger frakt av sofa fra Ålesund til Molde i løpet av denne uka. Sofaen er 242 cm lang.
-
Molde
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Biltransport fra Borgundvegen til Sjømannsvegen: prisforespørselJeg ønsker å vite prisen for å transportere bilen min fra Borgundvegen 402 til Sjømannsvegen 7.
-
Ålesund
-
Tirsdag 19. November 2024
-
-
Frakt av vask fra Trondheim til UlsteinvikHei, Kan jeg få et pristilbud på å hente en rustfri vask fra Stokkanhaugen, 748 Trondheim til 6065 Ulsteinvik? mål er 150cm x 70cm x 90cm Mvh Geir
-
Ulstein
-
Mandag 18. November 2024
-
-
Transport av sofa fra Ulsteinvik til MoldeHar behov for transport av sofa fra Ulsteinvik til Molde ila. De neste to til tre ukene.
-
Molde
-
Søndag 17. November 2024
-