Bemanning i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Aktiv
Anskaffelse - Vikartjenester til barnehage, sfo og skole, 2024
Gjennom denne anskaffelsen ønsker oppdragsgiver å inngå parallelle rammeavtale med inntil 3 leverandører, forutsatt at det er et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører.
Formålet med avtalen er å dekke kundenes behov for anskaffelse av vikartjenester til barnehager, sfo og skole, i deltakende kommuner, iht. Kravspesifikasjon.
Vikartjenestene skal dekke kommunenes ekstraordinære behov, der kommunene selv ikke klarer å dekke opp med egne vikarer ansatt i kommunen. Avtalen gjelder både vikarer til ikke-planlagt fravær (for eks. Sykdom) og planlagt fravær (for eks. Ferieavvikling om sommeren). Virksomhetene i kommunene har noe forskjellige strategier i forhold til bruk av vikartjenester, noen bruker det jevnlig gjennom året, mens noen har større behov for vikarer ved ferieavvikling.
Leverandør må kunne levere vikarer etter denne avtalen, til samtlige kommuner som deltar på denne avtalen. Det er viktig for oppdragsgiver å ha en velfungerende rammeavtale for levering av vikartjenester til enhver tid. Leverandør må fra oppstart av avtalen være klar til å påta seg oppdrag i samtlige kommuner som deltar i avtalen.
Leverandør må kunne tilby følgende stillingsgrupper: Assistent/ ufaglært
Barne- og ungdomsarbeider/ fagarbeider
Det er ønskelig at leverandør kan tilby "barnehagelærer", men det er ikke et krav. Dersom leverandør kan tilby dette kan kunde benytte avtalen til dette, men er ikke forpliktet til det.
Alt fagpersonell som tilbys må ha nødvendig kompetanse i henhold til fastsatte lovkrav for stillingskategorien.
All utøvelsen av tjenesten skal være i samsvar med til enhver tid gjeldende "Lov om barnehager (barnehageloven)".
Merknader til avtalen: Avtalen kan brukes til skole og sfo, men kunde kan gå utenom avtalen ved behov til disse virksomhetene.
Oppdrag som er påbegynt før avtaleoppstart av disse avtalene, løper ut sin avtaletid.
Oppdrag som er bekreftet utenom denne avtalen før avtaleoppstart, kan gjennomføres i henhold til ordrebekreftelser.
Den enkelte kommune er juridisk og økonomisk ansvarlig for bestillinger/avrop foretatt i henhold til denne avtalen.
Avtalens vilkår gjelder for alle bestillinger bekreftet innenfor avtaleperioden, selv om leveransen skjer etter utløp av denne rammeavtalen.
Bestillinger vil bli foretatt av virksomheter eller sentralt bestillingsledd i den enkelte kommune.
Anbud id:
974746
-
Registrert:Lørdag 14. Desember 2024
Er du interessert i dette oppdraget?