IT/Web og Support i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Arkivkjerne
Ny arkivkjerne
Informasjon om anskaffelsen
i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser inviterer Sarpsborg kommune (heretter kalt oppdragsgiver) til konkurranse på anskaffelse av frittstående arkivkjerne. Anskaffelsen gjelder både kjøp av løsning og vedlikeholds- og abonnements tjenester relatert til løsningen over en periode på opptil 5 år. Leverandøren skal levere tilbud både på on-site løsning samt sky-løsning. i tillegg skal implementering og konsulenttjenester rundt implementering pris settes
Inngått avtale vil kontraktfestes og reguleres basert på difi´s ssa-l 2017, Statens standardavtale for it-anskaffelser - Avtale om løpende tjenestekjøp. Sarpsborg kommunes forespørsel samt leverandørs besvarelse av forespørselen, vil være besvarelse av bilag 1, 2 og 3.
Anskaffelsens formål og omfang
Anskaffelsens formål er å sikre at oppdragsgiver ihht. Gjeldende lover og forskrifter, oppnår et kostnadseffektiv og rasjonelt innkjøp og samtidig sikrer en god tjenestekjøpsavtale med en kompetent og solid samarbeidspartner.
Anskaffelsen skal sørge for at oppdragsgiver kan kjøpe en fremtidsrettet arkivløsning som kan bidra til en best mulig sikring av oppdragsgivers arkivpliktige dokumentasjon. i tillegg til kjøp av selve arkivkjernen skal anskaffelsen også sikre at løsningen til enhver tid er oppdatert gjennom å "abonnere" på nødvendige vedlikeholdstjenester. Oppdragsgiver ønsker også gjennom anskaffelsen å ha tilgang til kompetente ressurser for support og videreutvikling av løsningen.
Informasjon om anskaffelsen
i henhold til lov og forskrift om offentlig anskaffelser inviterer Sarpsborg kommune (heretter kalt oppdragsgiver) til konkurranse på anskaffelse av frittstående arkivkjerne. Anskaffelsen gjelder både kjøp av løsning og vedlikeholds- og abonnements tjenester relatert til løsningen over en periode på opptil 5 år. Leverandøren skal levere tilbud både på on-site løsning samt sky-løsning. i tillegg skal implementering og konsulenttjenester rundt implementering pris settes
Inngått avtale vil kontraktfestes og reguleres basert på difi´s ssa-l 2017, Statens standardavtale for it-anskaffelser - Avtale om løpende tjenestekjøp. Sarpsborg kommunes forespørsel samt leverandørs besvarelse av forespørselen, vil være besvarelse av bilag 1, 2 og 3.
Anskaffelsens formål og omfang
Anskaffelsens formål er å sikre at oppdragsgiver ihht. Gjeldende lover og forskrifter, oppnår et kostnadseffektiv og rasjonelt innkjøp og samtidig sikrer en god tjenestekjøpsavtale med en kompetent og solid samarbeidspartner.
Anskaffelsen skal sørge for at oppdragsgiver kan kjøpe en fremtidsrettet arkivløsning som kan bidra til en best mulig sikring av oppdragsgivers arkivpliktige dokumentasjon. i tillegg til kjøp av selve arkivkjernen skal anskaffelsen også sikre at løsningen til enhver tid er oppdatert gjennom å "abonnere" på nødvendige vedlikeholdstjenester. Oppdragsgiver ønsker også gjennom anskaffelsen å ha tilgang til kompetente ressurser for support og videreutvikling av løsningen.
Anbud id:
505647
-
Sted:Sarpsborg
-
Registrert:Torsdag 25. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?