Avlysning av konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester - Med delkontrakter
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Avlysning av konkurranse - Leverandør til nettløsninger/publikasjonsplattform (CMS) og tilhørende tjenester - Med delkontrakter
Mattilsynet ønsker en hodeløs cms-plattform, som er godt etablert i markedet og der det er flere leverandører som tilbyr samme produkt. Og en bistandsavtale på å utvikle innhold på tilbudt plattform
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Samtlige av Mattilsynets nettløsninger er bygget på og forvaltet gjennom strategier og konsepter som er 5-9 år gamle. Det er på tide å revidere disse ut fra Mattilsynets strategi 2020-2025 og andre føringer som har endret seg eller kommer til å endre seg i tiden fremover. Mattilsynet har også behov for en mer koordinert og effektiv forvaltning av innholdet på nettløsningene enn det vi har i dag.
Tjenestene som dekker de aktuelle målgruppene i dag:
- Intranett (for ansatte)
- (info fjernet) (primært for næringene)
- (info fjernet) (primært for forbrukere)
- (info fjernet)/smilefjes (primært for forbrukere)
- MatSvar (for ansatte i telefontjeneste)
De overordnede målene med Mattilsynets eksterne nettjenester er å hjelpe virksomheter og forbrukere til å ta velbegrunnede valg, følge regelverket og gjøre ting rett. i tillegg har vi mål om å øke målgruppenes kunnskap om relevante tema knyttet til sine behov, og gi dem økt mulighet til dialog med Mattilsynet. Det overordnede målet med de interne nettjenestene er at Mattilsynets ansatte skal kunne dele kunnskap og kultur på best mulig måte, og operere mest mulig som ett lag over hele landet.
Anbud id:
675014
-
Sted:
-
Registrert:Lørdag 10. Oktober 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakte 2 seter sofa fra Moss til Romsås-OsloSofaen er hvit og må ikke bli skitten 2 m bred bæres i trapper
-
Moss
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Befaring og prisoverslag for veiarbeid på MelhusPå vegne av Øran veglag på Melhus. Ønsker befaring med påfølgende prisoverslag for korrigering av vei etter sig i fylling (ca. 100 m), oppretting/resetting av stolper til autovern og montering av aut...
-
Melhus
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Oppheng av TV (75´´´The Frame) og div bilder på veggVi flytter inn i ny leilighet, og ønsker hjelp til å henge opp tv og bilder trygt på vegg.
-
Bærum
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Nøkler til leilighet i Hjetlands bakkane3 nøkler til mitt husvære som er leilighet 42 i hjetlands bakkane.
-
Høyanger
-
Lørdag 8. Februar 2025
-
-
Legge 60m2 parkett i leilighetJeg skal legge nytt gulv i leiligheten min. 2 soverom, stue, spisestue og kjøkken. Ønsker jobben utført i midten av mars.
-
Oslo
-
Lørdag 8. Februar 2025
-