Avtale for drift av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 - Med delkontrakter i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Avtale for drift av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 - Med delkontrakter
Hovedformålet med Avtalen er å sikre en forsvarlig og effektiv drift av Driftsporteføljen. Sentrale delmål er:
• Én avtalepartner for drift av Driftsporteføljen – tydelige ansvarsforhold.
• Redusere risiko, dvs. At vurderingen av risiko knyttet til tjenestene er akseptabel.
• Avtale med en proaktiv leverandør som kan bidra til at Kunden når sine målsetninger med anvendelsen av ikt.
• Etablere et miljø hvor endringer i Driftsporteføljen, både på infrastruktur og på programvare, kan utføres på en smidig måte.
• Etablere et stabilt og fleksibelt kontormiljø med høy tilgjengelighet.
• Etablere forutsigbar prising på alle elementer, nåværende og fremtidige, som avtalen omfatter.
• Etablere gode og smidige kommunikasjonskanaler mellom Kunden og Leverandøren.
• Etablere effektive rutiner for endringer i Driftsporteføljen, samt gode løsninger for hvordan Driftsporteføljen skal dokumenteres.
i henhold til Kommunal- og moderniseringsdepartementets digitaliseringsrundskriv av 08. 09. 2017 skal Kunden vurdere skytjenester på lik linje med andre løsninger. Videre skal Kunden fortsette satsningen på digitalisering, elektronisk samhandling med alle brukergrupper og fokusere på brukervennlige løsninger med høy tilgjengelighet.
• Én avtalepartner for drift av Driftsporteføljen – tydelige ansvarsforhold.
• Redusere risiko, dvs. At vurderingen av risiko knyttet til tjenestene er akseptabel.
• Avtale med en proaktiv leverandør som kan bidra til at Kunden når sine målsetninger med anvendelsen av ikt.
• Etablere et miljø hvor endringer i Driftsporteføljen, både på infrastruktur og på programvare, kan utføres på en smidig måte.
• Etablere et stabilt og fleksibelt kontormiljø med høy tilgjengelighet.
• Etablere forutsigbar prising på alle elementer, nåværende og fremtidige, som avtalen omfatter.
• Etablere gode og smidige kommunikasjonskanaler mellom Kunden og Leverandøren.
• Etablere effektive rutiner for endringer i Driftsporteføljen, samt gode løsninger for hvordan Driftsporteføljen skal dokumenteres.
i henhold til Kommunal- og moderniseringsdepartementets digitaliseringsrundskriv av 08. 09. 2017 skal Kunden vurdere skytjenester på lik linje med andre løsninger. Videre skal Kunden fortsette satsningen på digitalisering, elektronisk samhandling med alle brukergrupper og fokusere på brukervennlige løsninger med høy tilgjengelighet.
Anbud id:
561865
-
Sted:Steinkjer, Alta
-
Registrert:Søndag 23. Desember 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
120x90 Celeste Delicato dusjhjørne med skyvedørFrakte dusjhjørne fra 2847 Kolbu til Steinkjer/Beitstad
-
Steinkjer
-
Fredag 15. November 2024
-
-
Frakt ATV, Alta - HarstadFrakt av atv fra Alta - Harstad. mål: l=250 cm, b=122 cm og vekt 390 kg.
-
Tjeldsund
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Oppkobling av ny sikring i sikringskapOppkobling av ny sikring i sikringskap.
-
Alta
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Utvask av leilighetUtvask av leilighet på ca. 75kvm i forbindelse med flytting. Trenger å få dette utført den 22 eller 25 november.
-
Alta
-
Onsdag 13. November 2024
-
-
Vinterhage ca 25m2Vinterhage på altan ca 12-15m2 pluss tak over resterende terasse ca 25m2 totalt. Bygges med vanlig papptak, skyvedør og et stort vindu.
-
Steinkjer
-
Onsdag 13. November 2024
-
-
Mure feieluke og bytte røykrør.Fjerne feieluka på kvisten og mure igjen hullet. Bytte røret mellom ovnen og pipa, da det er utett og løst. Det er teglstein pipe.
-
Steinkjer
-
Tirsdag 12. November 2024
-