Avtale for drift av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 - Med delkontrakter i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Avtale for drift av IKT-systemer for Landbruksdirektoratet 2018 - Med delkontrakter
Hovedformålet med Avtalen er å sikre en forsvarlig og effektiv drift av Driftsporteføljen. Sentrale delmål er:
• Én avtalepartner for drift av Driftsporteføljen – tydelige ansvarsforhold.
• Redusere risiko, dvs. At vurderingen av risiko knyttet til tjenestene er akseptabel.
• Avtale med en proaktiv leverandør som kan bidra til at Kunden når sine målsetninger med anvendelsen av ikt.
• Etablere et miljø hvor endringer i Driftsporteføljen, både på infrastruktur og på programvare, kan utføres på en smidig måte.
• Etablere et stabilt og fleksibelt kontormiljø med høy tilgjengelighet.
• Etablere forutsigbar prising på alle elementer, nåværende og fremtidige, som avtalen omfatter.
• Etablere gode og smidige kommunikasjonskanaler mellom Kunden og Leverandøren.
• Etablere effektive rutiner for endringer i Driftsporteføljen, samt gode løsninger for hvordan Driftsporteføljen skal dokumenteres.
i henhold til Kommunal- og moderniseringsdepartementets digitaliseringsrundskriv av 08. 09. 2017 skal Kunden vurdere skytjenester på lik linje med andre løsninger. Videre skal Kunden fortsette satsningen på digitalisering, elektronisk samhandling med alle brukergrupper og fokusere på brukervennlige løsninger med høy tilgjengelighet.
• Én avtalepartner for drift av Driftsporteføljen – tydelige ansvarsforhold.
• Redusere risiko, dvs. At vurderingen av risiko knyttet til tjenestene er akseptabel.
• Avtale med en proaktiv leverandør som kan bidra til at Kunden når sine målsetninger med anvendelsen av ikt.
• Etablere et miljø hvor endringer i Driftsporteføljen, både på infrastruktur og på programvare, kan utføres på en smidig måte.
• Etablere et stabilt og fleksibelt kontormiljø med høy tilgjengelighet.
• Etablere forutsigbar prising på alle elementer, nåværende og fremtidige, som avtalen omfatter.
• Etablere gode og smidige kommunikasjonskanaler mellom Kunden og Leverandøren.
• Etablere effektive rutiner for endringer i Driftsporteføljen, samt gode løsninger for hvordan Driftsporteføljen skal dokumenteres.
i henhold til Kommunal- og moderniseringsdepartementets digitaliseringsrundskriv av 08. 09. 2017 skal Kunden vurdere skytjenester på lik linje med andre løsninger. Videre skal Kunden fortsette satsningen på digitalisering, elektronisk samhandling med alle brukergrupper og fokusere på brukervennlige løsninger med høy tilgjengelighet.
Anbud id:
561865
-
Sted:Steinkjer, Alta
-
Registrert:Søndag 23. Desember 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Utvidelse av gårdsplasØnsker å utvide gårdsplass med steinkant og maskingrus. Lengde åtte meter fra eksisterende Stein til tuja - siste meter skal være skråning for verktøy på jul. høydeforskjell fra plen til oppfylt områd...
-
Steinkjer
-
Onsdag 15. Mai 2024
-
-
-
Frakt av bil fra Alta til Møre og Romsdal eventuelt TrondheimØnsker frakt av bil fra Alta til møre og Romsdal eventuelt Trondheim. Bilen er 2x5, 5 meter og veier 2, 2 tonn Kjørbar og registrert, men er en gammel bil
-
Ørsta
-
Tirsdag 14. Mai 2024
-
-
Garasje utvidelse, mulig totalrenovering.Ønsker å få garasjen høyere og breiere. Ny port og isolering, drenering og med varme.
-
Alta
-
Tirsdag 14. Mai 2024
-