Rengjøring i Trøndelag
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avtale om leveranse av brukerstyrt personlig assistanse (BPA)
Heim kommune skal inngå avtale om leveranse av brukerstyrt personlig assistanse (bpa). Anskaffelsens formålHeim kommune skal inngå avtale om brukerstyrt personlig assistanse (bpa). Anskaffelsen gjelder perioden 2022-07-01 - 2026-03-31Oppdragsgivers beskrivelse av oppdraget følger av konkurransegrunnlag og kravspesifikasjon. SpørsmålEventuelle spørsmål skal rettes til kontaktpersonen via (info fjernet) skal ikke være kontakt/kommunikasjon med andre personer hos oppdragsgiver hva gjelder anbudskonkurransen enn nevnte kontaktperson. AnskaffelsesprosedyreAnskaffelsen gjennomføres i henhold til lov om offentlige anskaffelser (loa) og forskrift om offentlige anskaffelser (foa) del i og del iii. Kontraktstildeling vil bli foretatt etter prosedyren åpen anbudskonkurranse, jfr. foa § 13-1(1). i denne konkurransen er det ikke anledning til å forhandle. Det er følgelig ikke anledning til å endre tilbudet etter tilbudsfristens utløp. Videre gjøres det oppmerksom på at tilbud som inneholder vesentlige avvik fra anskaffelsesdokumentene skal avvises etter forskrift om offentlige anskaffelser § 24-8(1) b. Oppdragsgiver kan avvise tilbud som inneholder avvik fra anskaffelsesdokumentene, uklarheter eller lignende som ikke må anses ubetydelige, jfr. Forskriftens § 24-8(2) a. Leverandøren oppfordres derfor på det sterkeste til å følge de anvisninger som gis i dette konkurransegrunnlaget med vedlegg og eventuelt stille spørsmål ved uklarheter gjennom Visma Tendsign - spørsmål og svar.
-
Sted:Heim
-
Registrert:Søndag 24. April 2022