Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid
Anskaffelsens verdi overstiger eØs-terskelverdi. i 2019 utgjorde volumet ca. nok 3. 047. 500 eks mva for saksbehandlertjenester og ca. nok 5. 300. 000 eks mva for tiltak.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
730520
-
Registrert:Søndag 13. Juni 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Male hus innvendigMale hus innvendig. Det kommer til å være tomt. Takk og vegger 2 etg Et dødsbo som skal selges. Noe tre og noe strie.
-
Lier
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Flyttevask av eneboligFlyttevask; Hovedplan: ca 130m2; 1 kjøkken, 2 stuer, 1 bad, 1 gang Andre etas: 4 soverom, derav 2 små. Walkin, gang, trapp ned
-
Gran
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Tette inngangenVi trenge hjelp til å tette inngangen vår fra stuegulvet til kjellerstua. Slik at stuegulvet der inngangen var blir i ett med resten av stuen.
-
Notodden
-
Mandag 22. April 2024
-
-
Graving, riving av gammel støttemur og erstatte denne med ny støttemur.Eiendommen ligger på Notodden. Vi ønsker tilbud på en pakke som inkluderer riving, fjerning av en gammel støttemur som står på skrå og erstatte denne med en ny støttemur.
-
Notodden
-
Søndag 17. Mars 2024
-
-
Hus 180 m2 - full vask fra tak til gulvVi har bygget hus og trenger en full vask fra gulv til tak - takhøyde 2700 cm. Det er masse støv som fremdeles henger som vi ønsker å få bort. Oppgavene blir gulv, tak og vegger, overflater på benke...
-
Øvre Eiker
-
Lørdag 27. April 2024
-
-
Sette opp gjerdeHei! Vi ønsker å sette opp gjerde rundt lekeplass for å skjerme barn mot en bilvei. Rekkverket vil strekke seg fra rekkverket på plattingen slutter, rundt en liten lekeplass og ned en skråning mot en...
-
Ringerike
-
Torsdag 25. April 2024
-