Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid
Anskaffelsens verdi overstiger eØs-terskelverdi. i 2019 utgjorde volumet ca. nok 3. 047. 500 eks mva for saksbehandlertjenester og ca. nok 5. 300. 000 eks mva for tiltak.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
670816
-
Registrert:Søndag 20. September 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Div snekre oppgaverUtbedre skade i parkett Ta hull i ventilkasse og koble på ny kanal Senke terskel inn til ett rom
-
Kongsberg
-
Torsdag 14. November 2024
-
-
Ukesvask av boligUkesvask av bad, vaskerom, kjøkken, 2 soverom, stue, tv-stue, trappegang og vindfang. Filtere på 2 varmepumper og 3 luftrensere. Hvis tid til overs, finner vi alltids annet som kan vaskes innen...
-
Kongsberg
-
Tirsdag 12. November 2024
-
-
Montere elbilladerMontere en elbillader fra defa i frittstående garasje. Det er mest sannsynlig ledige rør som kan brukes mot sikringsskapet. Garasjen er ca 10m unna sikringsskapet
-
Gol
-
Onsdag 13. November 2024
-
-
Flyttelass fra Asker til RødbergVi trenger flyttehjelp ca 20. 12. 2024. Flyttelasset er 30 m3 / ca 16m2. Flyttes fra to lager på Holmen i Asker, pluss et lager på Lierstranda i Drammen. Flyttes til hytte i rødberg, adr. Hallandsse...
-
Bærum
-
Tirsdag 12. November 2024
-
-
Ønsker boring etter vann til garasje i FiskumHei, Ønsker vann til garasjen min. Hva vil det koste for å få dere til å borre etter vann slik at jeg får vann inn i min garasje. Adresse er, 3322 Fiskum Mvh Ronny Tlf: .
-
Øvre Eiker
-
Tirsdag 12. November 2024
-
-
Gul motorlampe lyser. HONDA ACCORD 2003 MODEL BENSINSjekke hva som er galt. Fikse problem.
-
Kongsberg
-
Mandag 11. November 2024
-