Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Barnevern, saksbehandlertjenester og tiltaksarbeid
Anskaffelsens verdi overstiger eØs-terskelverdi. i 2019 utgjorde volumet ca. nok 3. 047. 500 eks mva for saksbehandlertjenester og ca. nok 5. 300. 000 eks mva for tiltak.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Volumet er et estimat og er ikke bindende for oppdragsgiver. Konkurransen gjennomføres som en åpen tilbudskonkurranse etter forskriftens Del i og iv (helse- og sosialtjenester).
For nærmere informasjon viser vi til anskaffelsesdokumentene.
Deltilbud/soner
Det er anledning til å gi tilbud på en eller flere grupper. Det kan ikke gis deltilbud innen den enkelte gruppe, og ei heller alternative tilbud.
Gruppe 1: Konsulenttjenester barnevern, saksbehandling
Gruppe 2: Konsulenttjenester barnevern, tiltaksarbeid
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe.
Rammeavtale
Anskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår.
Rammeavtalen har en varighet fra og med 2020-11-09 til og med 2022-11-08 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med 12 måneder av gangen.
Lier kommune og Ringerike kommune deltar som opsjon på denne avtalen.
For gruppe 2 Tiltaksarbeid vil avtalens startdato være 01. 02. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
For Jevnaker kommune, Lunner kommune og Gran kommune vil avtalens startdato for gruppe 2 Tiltaksarbeid være fra 01. 01. 21. Sluttdatoen vil være lik for gruppe 1.
Oppdragsgiver vil inngå avtale med minimum 3 leverandører i hver gruppe, såfremt et tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører gir tilbud.
Utløsning av opsjonene skjer automatisk, så fremt ikke Kunden har gitt beskjed til Leverandøren om at kontrakten ikke vil bli forlenget. Den enkelte samkjøpspart har anledning til å ikke utløse opsjonen. "Oppsigelse" skal skje skriftlig fra Kundens side seneste én (1) måned før kontrakten går ut, eller én (1) måned før eventuelle forlengelsesår utløper. En eventuell reduksjon av leveransens omfang vil ikke medføre erstatningsplikt.
Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.
Anbud id:
670816
-
Registrert:Søndag 20. September 2020
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Østfold
6 anbud
-
Klippe hekkHei Vi har en hekk på ca. 50 m som er blit altfor høy. Man trenger mest sannsynlig lift eller noe slikt for å klippe. Trenger å komme i dialog med noen vedrørende det nevnte. Mvh
-
Lier
-
Lørdag 11. Mai 2024
-
-
-
Skifte 10-15 takstein knekt av snøNoen takstein er knekt av snøen der hvor to tak møtes. Taksteinen må skjæres til for å følge takrenna. Se vedlagte bilder.
-
Kongsberg
-
Lørdag 11. Mai 2024
-
-
Bytte plank på veranda, både de liggende og rekkverkJeg ønsker pris på jobben utført med materialer inkludert. Verandaen er på ca 70 kvm, kun noen planker på gulvet, rekkverket bør nok byttes. Et hjørne på verandaen bør nok rives, å settes opp på ny...
-
Modum
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
Forespørsel om pristilbud: Utbedring av flere avvik i boligHei, Jeg ønsker å utbedre følgende avvik i min bolig: - Overflateriss, bad ved soverom i 1. Etasje - Krakelering flis, bad i 2. Etasje - Feil fall i garasjen - Defekt gulvvarme - Lekkasje fra terr...
-
Lier
-
Fredag 10. Mai 2024
-