Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Møre og Romsdal

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet

Bedriftsservice håndteringssystem

Ntnu ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av ntnu sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el. l. i dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklares hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal som benytter digitale mekanismer for analyse og dialog med brukeren. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. på sikt vil tjenesten også kunne gi bedre støtte til å synliggjøre og tilgjengeliggjøre tjenestekatalog; bidra til forvaltningsstøtte osv.
Til dette formålet ønsker ntnu å anskaffe et Enterprise Service Management-system.
Anbud id:
519719
  • Sted:
    Ålesund, Haram Gjøvik, Trondheim  Vis alle
  • Registrert:
    Torsdag 26. April 2018
Er du interessert i dette oppdraget?