IT/Web og Support i Møre og Romsdal
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Møre og Romsdal
Avsluttet
Bedriftsservice håndteringssystem
Ntnu ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av ntnu sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el. l. i dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklares hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal som benytter digitale mekanismer for analyse og dialog med brukeren. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. på sikt vil tjenesten også kunne gi bedre støtte til å synliggjøre og tilgjengeliggjøre tjenestekatalog; bidra til forvaltningsstøtte osv.
Til dette formålet ønsker ntnu å anskaffe et Enterprise Service Management-system.
Til dette formålet ønsker ntnu å anskaffe et Enterprise Service Management-system.
Anbud id:
519719
-
Registrert:Torsdag 26. April 2018
Er du interessert i dette oppdraget?