Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Avsluttet

Bedriftsservice håndteringssystem/Enterprise Service Management system (Brukerstøttesystem NTNU)

Ntnu ønsker å digitalisere mottakspunkt for brukerhenvendelser. Brukere av ntnu sine tjenester skal ha ett sted å henvende seg for alle typer behov for støtte, enten det er for å melde feil, hjelp til bruk, bestille endringer, el. l. i dette kontaktpunktet skal det meget raskt avklare hva henvendelsen gjelder. Dette skal skje ved bruk av en selvhjelpsportal. Ved behov som ikke løses i den digitale dialogen skal henvendelsen rutes til relevant helpdesk for manuell støtte. Antall manuelle behandlinger blir på denne måten redusert, og det gir saksbehandlere mer rom for å gi verdiøkende støtte til brukerne. Denne effekten forventes å øke etter hvert som kunnskapsbasen for selvhjelpsdelen bygges opp. Til dette formålet ønsker ntnu å anskaffe et Enterprise Service Management-system.
Anbud id:
605874
  • Sted:
  • Registrert:
    Onsdag 4. September 2019
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i

6 anbud