Behov for markedsinformasjon - Anskaffelse av telt
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Behov for markedsinformasjon - Anskaffelse av telt
I forkant av denne anskaffelsen ønsker Oppdragsgiver å benytte seg av kompetansen i leverandørmarkedet, og håper derfor at leverandørmarkedet vil ta seg tid til å kommentere de anskaffelsesdokumentene som offentliggjøres på dette tidspunktet. Disse er ikke endelige, og hensikten er å bruke eventuelle innspill til å forbedre konkurransedokumentene og sørge for at de treffer leverandørmarkedet best mulig ved publisering. Oppdragsgiver er særlig interessert i innspill til kravspesifikasjon og leverandørenes ledetider.
Teltanskaffelsen består av ett delområde og skal dekke følgende:
- 4-6 mannstelt (Type a)
- 2-mannstelt (Type b)
- 1-mannstelt (Type c)
Vi har delt inn undersøkelsen i to deler. Den første delen går generelt på anskaffelsen og den andre delen går på kravspesifikasjonen. Hver del av markedsundersøkelsen har et eget svarskjema.
Vedlagte dokumenter:
- Vedlegg 1 - Generelle spørsmål
- Vedlegg 2 - Tilbakemeldingsskjema for kravspesifikasjon
- Vedlegg 3 - Kravspesifikasjon telt
- Vedlegg 4 - Scenariobeskrivelse
Tilbakemeldinger på generelle spørsmål besvares i excel-skjemaet «Vedlegg 1 - Generelle spørsmål». Tilbakemeldinger på kravspesifikasjonen besvares i word-dokumentet «Vedlegg 2 -Tilbakemeldingsskjema kravspesifikasjoner».
Dokumentene som er vedlagt denne markedsundersøkelsen er ikke utfyllende.
Tilbydernes frist for innspill til Oppdragsgiver er satt til 21. Januar klokken 12. 00.
Oppdragsgiver ønsker på forhånd å takke for alle innsendte tilbakemeldinger.
Teltanskaffelsen består av ett delområde og skal dekke følgende:
- 4-6 mannstelt (Type a)
- 2-mannstelt (Type b)
- 1-mannstelt (Type c)
Vi har delt inn undersøkelsen i to deler. Den første delen går generelt på anskaffelsen og den andre delen går på kravspesifikasjonen. Hver del av markedsundersøkelsen har et eget svarskjema.
Vedlagte dokumenter:
- Vedlegg 1 - Generelle spørsmål
- Vedlegg 2 - Tilbakemeldingsskjema for kravspesifikasjon
- Vedlegg 3 - Kravspesifikasjon telt
- Vedlegg 4 - Scenariobeskrivelse
Tilbakemeldinger på generelle spørsmål besvares i excel-skjemaet «Vedlegg 1 - Generelle spørsmål». Tilbakemeldinger på kravspesifikasjonen besvares i word-dokumentet «Vedlegg 2 -Tilbakemeldingsskjema kravspesifikasjoner».
Dokumentene som er vedlagt denne markedsundersøkelsen er ikke utfyllende.
Tilbydernes frist for innspill til Oppdragsgiver er satt til 21. Januar klokken 12. 00.
Oppdragsgiver ønsker på forhånd å takke for alle innsendte tilbakemeldinger.
Anbud id:
691448
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 10. Januar 2021
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport Oslo - AltaMå få transportert 4 stk vinterdekk fra Oslo til Alta.
-
Oslo
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Asfaltering oppkjørsel - ca 400m2Asfaltering utenfor 2 stk enebolig i Bjørnafjorden.
-
Bjørnafjorden
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
Frakt og innbæring av tredemølle - Oslo til 7530 MeråkerFrakt av tredemølle til kunde med adresse Stasjonsveien, 7530 Meråker. må også bæres inn hos kunde. Tredemøllen hentes i Olaf Schous Vei, 0572 Oslo. Fraktes demontert: løpebånd + display med ben Kan...
-
Oslo
-
Mandag 4. November 2024
-
-
Ønsker pristilbud på dekkskifteØnsker pristilbud for dekkskifte av bil.
-
Gjøvik
-
Tirsdag 5. November 2024
-
-
EU kontroll + ServiceJeg må ha eu kontroll og service på Mazda cx- 5 2013 Kilometerstand ca 100 000
-
Kristiansund
-
Tirsdag 5. November 2024
-