Bekjempelse og forebygging av skadedyr - Kontraktstildeling - Med delkontrakter i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Bekjempelse og forebygging av skadedyr - Kontraktstildeling - Med delkontrakter
Oppdraget vil i det vesentlige bestå av følgende aktiviteter:
1) Faste avtaler - Periodisk kontrol(rotter og mus m. m.)
2) Bekjempelse av veggedyr
3) Forebyggende tiltak mot skadedyr, som sikring av bygg mot rotter, mus og fugl
4) Ad-hoc tjenester, hvor leverandøren på forespørsel fra Oppdragsgiver rykker ut til Oppdragsgivers eiendom for håndtering av akutte skadedyrsproblemer.
5) i tillegg skal leverandør på bakgrunn av funn på Oppdragsgivers eiendom foreslå og beskrive tiltak for effektiv og planmessig reduksjon av skadedyrsplager.
Fast serviceavtale skal inkludere 6 besøk årlig per lokasjon. Serviceavtalen inkluderer utplassering av feller på bakkeplan, i rør, spillvannsrør, kummer m. m, oppfølging og tømming av feller, omplassering av feller hvor det er liten/ingen aktivitet, kontinuerlig oversikt over hvor fellene er utplassert og evt. Forbruksmateriell. Serviceavtalen inkluderer en inspeksjonsrunde årlig. 6 årlige besøk, nødvendig forbruksmateriell og en årlig inspeksjonsrunde gjelder også for fastprisavtaler for skjeggekre.
Store brukere av avtalen:
Trondheim eiendom utøver det daglige eieransvaret for bygninger som skoler, barnehager, helse- og velferdssentra, helsehus, kultur- og administrasjonsbygg. De kommunale enhetene er leietakere hos Trondheim eiendom. i tillegg har Trondheim eiendom ansvaret for ca. 4 000 boliger i egne eide bygninger, borettslag, sameier og stiftelser.
Totalt sett drifter og vedlikeholder Trondheim eiendom 950 000 m2 fordelt på følgende måte:
Administrasjons- og næringslokaler 90 000 m2
Skolelokaler 330 000 m2
førskolelokaler 70 000 m2
Instutisjonslokaler 140 000 m2
Idrettsbygg og markaeiendommer 40 000 m2
Kulturbygg 30 000 m2
Kommunale boliger 250 000 m2
i forhold til ansvar for drift er Trondheim eiendom inndelt i fem områder. Hvert område har en områdeansvarlig. Disse er nærmeste leder for driftsoperatører, pr. i dag er det 5 områdeansvarlige og ca. 115 driftsoperatører.
Trondheim bydrift gjennomfører bekjempelse selv. De vil i perioden ha behov for rådgivning og kjøp av midler til bekjempelse.
1) Faste avtaler - Periodisk kontrol(rotter og mus m. m.)
2) Bekjempelse av veggedyr
3) Forebyggende tiltak mot skadedyr, som sikring av bygg mot rotter, mus og fugl
4) Ad-hoc tjenester, hvor leverandøren på forespørsel fra Oppdragsgiver rykker ut til Oppdragsgivers eiendom for håndtering av akutte skadedyrsproblemer.
5) i tillegg skal leverandør på bakgrunn av funn på Oppdragsgivers eiendom foreslå og beskrive tiltak for effektiv og planmessig reduksjon av skadedyrsplager.
Fast serviceavtale skal inkludere 6 besøk årlig per lokasjon. Serviceavtalen inkluderer utplassering av feller på bakkeplan, i rør, spillvannsrør, kummer m. m, oppfølging og tømming av feller, omplassering av feller hvor det er liten/ingen aktivitet, kontinuerlig oversikt over hvor fellene er utplassert og evt. Forbruksmateriell. Serviceavtalen inkluderer en inspeksjonsrunde årlig. 6 årlige besøk, nødvendig forbruksmateriell og en årlig inspeksjonsrunde gjelder også for fastprisavtaler for skjeggekre.
Store brukere av avtalen:
Trondheim eiendom utøver det daglige eieransvaret for bygninger som skoler, barnehager, helse- og velferdssentra, helsehus, kultur- og administrasjonsbygg. De kommunale enhetene er leietakere hos Trondheim eiendom. i tillegg har Trondheim eiendom ansvaret for ca. 4 000 boliger i egne eide bygninger, borettslag, sameier og stiftelser.
Totalt sett drifter og vedlikeholder Trondheim eiendom 950 000 m2 fordelt på følgende måte:
Administrasjons- og næringslokaler 90 000 m2
Skolelokaler 330 000 m2
førskolelokaler 70 000 m2
Instutisjonslokaler 140 000 m2
Idrettsbygg og markaeiendommer 40 000 m2
Kulturbygg 30 000 m2
Kommunale boliger 250 000 m2
i forhold til ansvar for drift er Trondheim eiendom inndelt i fem områder. Hvert område har en områdeansvarlig. Disse er nærmeste leder for driftsoperatører, pr. i dag er det 5 områdeansvarlige og ca. 115 driftsoperatører.
Trondheim bydrift gjennomfører bekjempelse selv. De vil i perioden ha behov for rådgivning og kjøp av midler til bekjempelse.
Anbud id:
574391
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Søndag 24. Mars 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Is og tid har revet ned steinene som støttet opp ytterenden av et naust ved Jonsvannet i Trondheim. Kan noen hjelpe med å få det støttet opp med enten mur eller stein - eller en kombinasjon?Har jo egentlig beskrevet i overskriften - kan snakkes nærmere om detaljer.
-
Trondheim
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Flyttevask leilighet 32 kvm, nardo trondheimFlyttevask 2 -roms leilighet 32 kvm. Stue, kjøkken, bad, soverom og gang.
-
Trondheim
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Frakt av Honda CBR650 motorsykkelØnsker frakt av En motorsykkel fra Haugesund til Trondheim.
-
Haugesund
-
Fredag 31. Januar 2025
-
-
Karosseri spratt utSette på plass karosseri under førersida av en Audi A3 2016. Spratt ut under dekkskifte.
-
Trondheim
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Lys under overskap og kontakt ute.Må reparere lysarmatur under overskap på kjøkken. Har skiftet lysrør og tenner men det virker ikke. Skal også få lagt opp en kontakt ute.
-
Trondheim
-
Torsdag 30. Januar 2025
-