Bekjempelse og forebygging av skadedyr - Kontraktstildeling - Med delkontrakter i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Bekjempelse og forebygging av skadedyr - Kontraktstildeling - Med delkontrakter
Oppdraget vil i det vesentlige bestå av følgende aktiviteter:
1) Faste avtaler - Periodisk kontrol(rotter og mus m. m.)
2) Bekjempelse av veggedyr
3) Forebyggende tiltak mot skadedyr, som sikring av bygg mot rotter, mus og fugl
4) Ad-hoc tjenester, hvor leverandøren på forespørsel fra Oppdragsgiver rykker ut til Oppdragsgivers eiendom for håndtering av akutte skadedyrsproblemer.
5) i tillegg skal leverandør på bakgrunn av funn på Oppdragsgivers eiendom foreslå og beskrive tiltak for effektiv og planmessig reduksjon av skadedyrsplager.
Fast serviceavtale skal inkludere 6 besøk årlig per lokasjon. Serviceavtalen inkluderer utplassering av feller på bakkeplan, i rør, spillvannsrør, kummer m. m, oppfølging og tømming av feller, omplassering av feller hvor det er liten/ingen aktivitet, kontinuerlig oversikt over hvor fellene er utplassert og evt. Forbruksmateriell. Serviceavtalen inkluderer en inspeksjonsrunde årlig. 6 årlige besøk, nødvendig forbruksmateriell og en årlig inspeksjonsrunde gjelder også for fastprisavtaler for skjeggekre.
Store brukere av avtalen:
Trondheim eiendom utøver det daglige eieransvaret for bygninger som skoler, barnehager, helse- og velferdssentra, helsehus, kultur- og administrasjonsbygg. De kommunale enhetene er leietakere hos Trondheim eiendom. i tillegg har Trondheim eiendom ansvaret for ca. 4 000 boliger i egne eide bygninger, borettslag, sameier og stiftelser.
Totalt sett drifter og vedlikeholder Trondheim eiendom 950 000 m2 fordelt på følgende måte:
Administrasjons- og næringslokaler 90 000 m2
Skolelokaler 330 000 m2
førskolelokaler 70 000 m2
Instutisjonslokaler 140 000 m2
Idrettsbygg og markaeiendommer 40 000 m2
Kulturbygg 30 000 m2
Kommunale boliger 250 000 m2
i forhold til ansvar for drift er Trondheim eiendom inndelt i fem områder. Hvert område har en områdeansvarlig. Disse er nærmeste leder for driftsoperatører, pr. i dag er det 5 områdeansvarlige og ca. 115 driftsoperatører.
Trondheim bydrift gjennomfører bekjempelse selv. De vil i perioden ha behov for rådgivning og kjøp av midler til bekjempelse.
1) Faste avtaler - Periodisk kontrol(rotter og mus m. m.)
2) Bekjempelse av veggedyr
3) Forebyggende tiltak mot skadedyr, som sikring av bygg mot rotter, mus og fugl
4) Ad-hoc tjenester, hvor leverandøren på forespørsel fra Oppdragsgiver rykker ut til Oppdragsgivers eiendom for håndtering av akutte skadedyrsproblemer.
5) i tillegg skal leverandør på bakgrunn av funn på Oppdragsgivers eiendom foreslå og beskrive tiltak for effektiv og planmessig reduksjon av skadedyrsplager.
Fast serviceavtale skal inkludere 6 besøk årlig per lokasjon. Serviceavtalen inkluderer utplassering av feller på bakkeplan, i rør, spillvannsrør, kummer m. m, oppfølging og tømming av feller, omplassering av feller hvor det er liten/ingen aktivitet, kontinuerlig oversikt over hvor fellene er utplassert og evt. Forbruksmateriell. Serviceavtalen inkluderer en inspeksjonsrunde årlig. 6 årlige besøk, nødvendig forbruksmateriell og en årlig inspeksjonsrunde gjelder også for fastprisavtaler for skjeggekre.
Store brukere av avtalen:
Trondheim eiendom utøver det daglige eieransvaret for bygninger som skoler, barnehager, helse- og velferdssentra, helsehus, kultur- og administrasjonsbygg. De kommunale enhetene er leietakere hos Trondheim eiendom. i tillegg har Trondheim eiendom ansvaret for ca. 4 000 boliger i egne eide bygninger, borettslag, sameier og stiftelser.
Totalt sett drifter og vedlikeholder Trondheim eiendom 950 000 m2 fordelt på følgende måte:
Administrasjons- og næringslokaler 90 000 m2
Skolelokaler 330 000 m2
førskolelokaler 70 000 m2
Instutisjonslokaler 140 000 m2
Idrettsbygg og markaeiendommer 40 000 m2
Kulturbygg 30 000 m2
Kommunale boliger 250 000 m2
i forhold til ansvar for drift er Trondheim eiendom inndelt i fem områder. Hvert område har en områdeansvarlig. Disse er nærmeste leder for driftsoperatører, pr. i dag er det 5 områdeansvarlige og ca. 115 driftsoperatører.
Trondheim bydrift gjennomfører bekjempelse selv. De vil i perioden ha behov for rådgivning og kjøp av midler til bekjempelse.
Anbud id:
574391
-
Sted:Trondheim
-
Registrert:Søndag 24. Mars 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Trøndelag
6 anbud
-
Kutte til benkeplate i kvartskomposittHar rester fra et kjøkken. Silestone benkeplate er 140 x 60 cm. Skal monteres vegg til vegg på bad, må kuttes ned til ca 130 x 50 cm. Hull til blandebatteri og underlimt vask. Polere kant og lime på...
-
Trondheim
-
Onsdag 1. Mai 2024
-
-
Omramming vinduer, skraping, maling, stillas. Krever kjennskap til arbeid med fredete bygg.Utsiravegen 1 ble reist som mannskapsforlegning og inngår som eksteriørfredet og delvis interiørfredet bygg i det vernede bygningsmiljøet ved Persaunet leir. Kulturminnet må restaureres etter antikvar...
-
Trondheim
-
Torsdag 2. Mai 2024
-
-
Lage beslag til kjøkken-ventilatorHolder på med oppussing av kjøkken. Skal ha en vegghengt ventilator. Ønsker beslag i samme farge som veggen som går fra ventilator-hetta til veggen med utgang til ventil. Ca lengde fra hetta bort til...
-
Trondheim
-
Torsdag 2. Mai 2024
-
-
Utvendig takvaskFjerning av mose på tak ca. 70-80 m2. Ønskes utført før 4. Mai
-
Trondheim
-
Torsdag 2. Mai 2024
-
-
Installasjon av robotgressklipperHei! Jeg har kjøpt ny robotgressklipper og trenger bistand til oppkobling. får kun feilmelding på "ingen sløyfesignal", altså noe galt med den gamle kabelen som er nedgravd i hagen.
-
Trondheim
-
Torsdag 2. Mai 2024
-
-
41,9 m2 vinyl gulvJeg ønsker rund vask med vegger og kjøkken samt boning av gulv.
-
Trondheim
-
Torsdag 2. Mai 2024
-