Bestillingsløsning, trykking og distribusjon av lærlingemerket
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Bestillingsløsning, trykking og distribusjon av lærlingemerket
Utdanningsdirektoratet har laget en merkeordning for godkjente lærebedrifter som har minst en lærling ansatt. lærlingmerket skal bidra til å heve statusen for alle som tar yrkesfag. Alle landets bedrifter med lærling har mottatt hvert sitt merke denne høsten. Utdanningsdirektoratet skal etablere et varig system for merkeordningen for godkjente lærebedrifter med lærling. Det skal leveres tilbud på følgende: 1. Bestillingsløsning for godkjente lærebedrifter som ønsker å ta merket i bruk. Lenke til bestillingsskjemaet skal ligge på (info fjernet), men bestillingene går til trykkeriet. Direktoratet holder for tiden på med å lage et register over alle godkjente lærebedrifter med lærlinger. Dette registeret skal være ferdig i begynnelsen av neste år (2016). når direktoratets register er klart, skal trykkeriet legge inn en kontrollfunksjon og sjekke at bedriftene står i registeret før utsendelse av merker. Denne kontrollen kan gjennomføres ved hjelp av både manuelle og automatiserte søk i registeret. Det skal gis tilbud på begge deler. Utdanningsdirektoratet kan sende tilbyder en kopi av databasen hver gang den oppdateres (ukentlig). Alternativt kan tilbyder foreslå en annen løsning. 2. Trykking av 3 ulike klistremerker · 11 cm i diameter. Klistres utvendig på vinduer/dører, og må tåle fuktighet. Det skal oppgis pris på henholdsvis 5 000 og 10 000 merker. · 11 cm i diameter. Klistres innvendig/limet på teksten. Det skal oppgis pris på henholdsvis 5 000 og 10 000 merker. · Bilmerke 22 cm. må tåle fuktighet. Det skal oppgis pris på henholdsvis 5 000 og 10 000 merker. Det er viktig at merkene er av god kvalitet. Klistremerkene skal sitte godt og tåle all slags vær. Det er særdeles viktig for bilmerkene at de både kan tas av uten at limet sitter fast på bilen, og at merkene tåler regn, snø og sol. Tilbyder skal redegjøre for kvaliteten på klistremerkene i tilbudet. Det skal trykkes opp et større antall merker som tilbyder kan oppbevare i påvente av bestillinger. 3. Distribusjon Bedriftene kan bestille kostnadsfritt inntil 2 merker av hver type. Merker utover dette må bedrifter selv betale. Tilbyder må sende ut merker og administrere betaling. Tilbyder skal redegjøre for hvordan dette vil bli gjennomført og administrert. Oppdragsgiver benytter Mercell Sourcing Service. For å melde din interesse, samt få tilgang til eventuelle dokumenter, skal du klikke på lenken nedenfor eller kopiere og lime inn lenken i din nettleser. [[(info fjernet)]]. følg deretter instruksjoner på nettsiden.
Anbud id:
382746
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 28. Oktober 2015
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Utarbeidelse av kontrollseddel.Skiltnr: SU90657 Kort oppsummering: - Polere Hovedlykter, samt rette opp innstilling - Bytte reflektor tåkelys høyre foran - Bytte skiltlys bak venstre - Bytte hjullager begge forran - mest sannsynli...
-
Bærum
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Hente biljardbordHente et biljardbord i 5363 Ågotnes og frakte til Skien
-
Skien
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Salg av leilighetSkal selge leiligheten vår på Tregde Feriesenter i løpet av våren.
-
Lindesnes
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Snørydding hytttakNødvendig rydding. Ikke full snørensking. Hytta er bygd for å tåle fjellforhold. Hytta ligger i nederste del av Hornlia Oppdal. Tilkomst med bil. Hytta er på 117 kvadratmeter. Timeforbruk med timepris...
-
Trondheim
-
Torsdag 9. Januar 2025
-
-
Nytt inngangsparti med vindfang. Ønsker å få tegnet dette for godkjenning av kommunen.Tenker å få vindfang der trappesatsen nå er. Vil gjerne utvide arealet litt utenfor muren og få vindu på en av veggene. Jeg ønsker befaring for å diskutere hvordan dette kan tegnes.
-
Bodø
-
Torsdag 9. Januar 2025
-