IT/Web og Support i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Besøksregistreringssystem - veiledende kunngjøring
Utvalg fra foreløpig beskrivelse av behov:
- Vi ser for oss to forskjellige løsninger, en løsning til bemannet resepsjon og en til lokasjoner uten resepsjon og/eller bemanning.
- Vi ønsker i utgangspunktet å leie en løsning som inneholder både software og hardware. løsningen bør kunne oppdateres og vedlikeholdes fjernstyrt uten fysisk involvering av tekniker.
- Videre ønsker vi informasjon om hvilke kostnader som kan påløpe og hvilke prismodeller som leverandørene benytter seg av.
- bør ikke kunne fjernes av publikum (tyverisikring), aktuelt ved lokasjoner uten bemanning eller resepsjon - hvilke løsninger finnes?
- må være universelt utformet
- Viktig med fleksibilitet og skalerbarhet i løsningen
- Viktig med gode løsninger for uttak av statistikk
- må være brukervennlig og intuitiv løsning som i utgangspunktet ikke krever opplæring
- Mulighet for utskrift av klistrelapp til besøkende (opsjon) - alternative løsninger er også interessant, hva er mulig?
- Dersom det finnes løsninger hvor en ikke trenger å møte gjesten (men at gjesten eksempelvis basert på hvem den skal besøke kan gis tilgang til "rett vei") ønsker vi mer informasjon om mulighetene i løsningen.
- Hvis det finnes andre nytenkende løsninger for besøksregistrering ønsker vi også mer informasjon om dette.
Vi ønsker tilbakemeldinger på utgangspunktet for vår behovsbeskrivelse slik den fremkommer ovenfor, samtidig mottas alle innspill til kommende prosess.
Vi vurderer å kalle aktuelle leverandører inn til 1-til-1-samtaler i forkant av konkurransen, dersom dette er interessant bes dere komme med tilbakemelding på dette.
Frist for tilbakemeldinger og innspill er 31. 05. 2019.
- Vi ser for oss to forskjellige løsninger, en løsning til bemannet resepsjon og en til lokasjoner uten resepsjon og/eller bemanning.
- Vi ønsker i utgangspunktet å leie en løsning som inneholder både software og hardware. løsningen bør kunne oppdateres og vedlikeholdes fjernstyrt uten fysisk involvering av tekniker.
- Videre ønsker vi informasjon om hvilke kostnader som kan påløpe og hvilke prismodeller som leverandørene benytter seg av.
- bør ikke kunne fjernes av publikum (tyverisikring), aktuelt ved lokasjoner uten bemanning eller resepsjon - hvilke løsninger finnes?
- må være universelt utformet
- Viktig med fleksibilitet og skalerbarhet i løsningen
- Viktig med gode løsninger for uttak av statistikk
- må være brukervennlig og intuitiv løsning som i utgangspunktet ikke krever opplæring
- Mulighet for utskrift av klistrelapp til besøkende (opsjon) - alternative løsninger er også interessant, hva er mulig?
- Dersom det finnes løsninger hvor en ikke trenger å møte gjesten (men at gjesten eksempelvis basert på hvem den skal besøke kan gis tilgang til "rett vei") ønsker vi mer informasjon om mulighetene i løsningen.
- Hvis det finnes andre nytenkende løsninger for besøksregistrering ønsker vi også mer informasjon om dette.
Vi ønsker tilbakemeldinger på utgangspunktet for vår behovsbeskrivelse slik den fremkommer ovenfor, samtidig mottas alle innspill til kommende prosess.
Vi vurderer å kalle aktuelle leverandører inn til 1-til-1-samtaler i forkant av konkurransen, dersom dette er interessant bes dere komme med tilbakemelding på dette.
Frist for tilbakemeldinger og innspill er 31. 05. 2019.
Anbud id:
583541
-
Sted:Stavanger
-
Registrert:Lørdag 11. Mai 2019
Er du interessert i dette oppdraget?