Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Betalingsløsning kantine i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Betalingsløsning kantine

Kartverket skal anskaffe nytt betalingssystem til kantinen lokalisert i hønefoss.
Kantina driftes av egne ansatte. Kartverket har ca 550 ansatte i hønefoss, antallet som daglig bruker kantina er gjennomsnittlig mellom 200 – 220. i tillegg har vi besøkende som varierer i antall fra dag til dag. Videre benyttes kantina til arrangementer, og tilberedning av møtemat. Det nye kassasystemet må være tilpasset vårt brukerbehov, men samtidig være enkelt å betjene for kantinepersonalet, og enkelt og raskt å bruke for ansatte og eksterne.
Betaling bør utføres fortrinnsvis ved bruk av strekkode som settes på ansattkortet og skannes ved betaling, kontantomsetning skal ikke benyttes. Eksterne brukere skal kunne bruke sitt bankkort i egen betalingsterminal og få skrevet ut kvittering, hvis ønskelig. lønn og kjøp i kantina skal holdes helt adskilt.
Mer informasjon om anskaffelsens formål og omfang er tatt inn i Vedlegg 1 - Kravspesifikasjon.
Anbud id:
500156
  • Sted:
    Ringerike
  • Registrert:
    Lørdag 9. Desember 2017
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i Østfold

6 anbud