Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Rengjøring i Vestland

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Vestland
Avsluttet

BPA

KontraktKontraktsforholdet reguleres av ns 8435: 2017, alminnelige kontraktsbestemmelser for brukerstyrt personlig assistanse (bpa) med tilhørende blanketter a og b. ns 8435 Alminnelig kontraktsbestemmelser for brukerstyrt personlig assistanse (bpa) må kjøpes av Standard Norge (#URL0#). Det skal ikke inngås ytterligere kontrakt mellom bruker (arbeidsleder) og leverandør utover ns 8435 Blankett b. For blankett 8435 a er følgende bestemt: Punkt 3: Blankett 8435 b benyttes for det enkelte oppdrag. Punkt 4: Se behovspesifikasjonen og søknad med vedleggPunkt 5: Avtalt pris for tjenesten framkommer i punkt 2. 7. Det kan ikke faktureres gebyr. Punkt 6. 1: Fakturaen skal merkes på følgende måte: Korrekt faktura skal inneholde klar beskrivelse av hva det faktureres for. Faktura skal ikke inneholde navn på bruker (Visma Profil nummer skal benyttes). Leverandørens navn/adresse og organisasjonsnummer, bestillernr. (ansattnr.) navn på virksomhet, ordrenummer, hvis mottatt av kunde, leveringsadresse, dato for bestilling samt faktura og forfallsdato skal alltid oppgis. For tjenestekjøp skal fakturaen inneholde varenummer, varelinjebeskrivelse – en beskrivelse av hvilke tjenester som er levert til kommunen, hvilken måleenhet (timer), oversikt over antall timer som er arbeidet, innen hvilket fagområde og totalsum. Punkt 6. 2: Fakturaen skal sendes til Oppdragsgiver som ehf med 30 dagers betalingsfrist. Punkt 7: følgende særlige bestemmelser gjelder for kontrakten: Endring til NS8435 punkt 7: Kontrakten har en varighet fra 2022-06-06 til 2027-06-05. Partene har gjensidige rett til oppsigelse på seks måneders frist fra den første i påfølgende måned. Avtaleformen er valgt med bakgrunn i brukernes behov for forutsigbarhet og stabilitet i tjenesten. Endring til NS8435 punkt 9. 1: Indeksreguleringen skal gjelde med virkning fra 01. 06. Hvert år. Brukeren skal i en bpa-ordning godkjenne den/de som skal utføre assistansen. Oppdragsgiver vil i kontraktsperioden kontrollere at leverandørene oppfyller sine forpliktelser i henhold til arbeidsmiljøloven. Leverandøren kan ikke bruke avtaleforholdet med Oppdragsgiver i markedsføring uten etter egen avtale. Plikt til å føre journal m. v.: Leverandør plikter å føre journal i henhold til gjeldende regelverk. Leverandøren skal dokumentere helsehjelp, herunder også bruk av tvang. Leverandør skal rapportere journalpliktige hendelser til oppdragsgiver. Leverandøren bekrefter at oppdragene gjennomføres i henhold til Kvam herad sine etiske retningslinjer, se vedlegg. Oppdragsgiver påser at tjenestene som ytes er forsvarlige og i henhold til gjeldende vedtak for brukeren. Dersom det kreves en egen databehandleravtale iht nytt gdpr-regelverk skal dette gjennomføresOppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i kontraktsbestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt.

Anbud id:
797044
  • Sted:
    Kvam
  • Registrert:
    Fredag 29. April 2022
Er du interessert i dette oppdraget?