IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Bus as a Service (BaaS)
Denne anskaffelsen skal innføre konseptet Bus as a Service (BaaS) for Nettbuss as. Dette betyr at it-tjenestene skal leveres gjennom en distribuert arkitekturmodell med klare grensesnitt for leveranse og ansvar, bygget på europeiske spesifikasjoner og standarder som definert av ITxPT (#URL0#).
Nettbuss as har alt operasjonelt-, teknisk- og forvaltningsansvar for hele sin disponerte flåte, og fullt ansvar for anskaffelser, installasjoner og drift av nødvendig utstyr. Det betyr også at Nettbuss as skal utføre driftsplanlegging, trafikkavvikling, -overvåking, -logging og avviks- og beredskapshåndtering. Nettbuss har behov for at avtalen og løsningen ivaretar både drift, support, lisenser, systemutvikling og tilpasning etter behov.
Anskaffelsen omfatter 4 trafikkpakker (Romerike) med en kontraktsperiode over 8 år, samt 1 + 1 + 1 år opsjon på forlengelse.
Tentativ oppstartdato for ssa-v og ssa-l er 1. 7. 2019. ssa-k gjelder kjøp av programvare og utstyr som vil ha tentativ oppstart i september 2018 og varighet frem til oppstart ssa-v og ssa-l. Se for øvrig Bilag 11 Fremdrifts- og milepælsplan ITxPT for tentativ plan.
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes i Bilag 1 til ssa-k, ssa-v og ssa-l. i tillegg er det svært viktig at Tilbyder leser og setter seg godt inn i Ruter sine Bilag som henvist til i konkurransegrunnlaget.
i tillegg ønsker Oppdragsgiver å gjøre oppmerksom på at det på kunngjøringstidspunktet er noen forhold som først vil bli avklart underveis i prosessen. Alle avklaringer vil bli meddelt via NSBs innkjøpsportal.
*****
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt med én leverandør.
Coveravtale:
Hele leveransen fra leverandøren skal ta utgangspunkt i en overliggende avtale.
ssa-k:
Leveranse og implementering av BaaS-løsning baserer seg på Statens standardavtale for Kjøp av programvare og utstyr (ssa-k).
ssa-v:
Vedlikehold av BaaS-løsningen baserer seg på Statens standardavtale for vedlikehold og service av utstyr og programvare (ssa-v).
ssa-l:
Leveranse av grensesnitt mellom BaaS-løsning og Nettbuss baserer seg på Statens standardavtale om løpende tjenestekjøp over internett (ssa-l).
Nettbuss as har alt operasjonelt-, teknisk- og forvaltningsansvar for hele sin disponerte flåte, og fullt ansvar for anskaffelser, installasjoner og drift av nødvendig utstyr. Det betyr også at Nettbuss as skal utføre driftsplanlegging, trafikkavvikling, -overvåking, -logging og avviks- og beredskapshåndtering. Nettbuss har behov for at avtalen og løsningen ivaretar både drift, support, lisenser, systemutvikling og tilpasning etter behov.
Anskaffelsen omfatter 4 trafikkpakker (Romerike) med en kontraktsperiode over 8 år, samt 1 + 1 + 1 år opsjon på forlengelse.
Tentativ oppstartdato for ssa-v og ssa-l er 1. 7. 2019. ssa-k gjelder kjøp av programvare og utstyr som vil ha tentativ oppstart i september 2018 og varighet frem til oppstart ssa-v og ssa-l. Se for øvrig Bilag 11 Fremdrifts- og milepælsplan ITxPT for tentativ plan.
En nærmere beskrivelse av anskaffelsen finnes i Bilag 1 til ssa-k, ssa-v og ssa-l. i tillegg er det svært viktig at Tilbyder leser og setter seg godt inn i Ruter sine Bilag som henvist til i konkurransegrunnlaget.
i tillegg ønsker Oppdragsgiver å gjøre oppmerksom på at det på kunngjøringstidspunktet er noen forhold som først vil bli avklart underveis i prosessen. Alle avklaringer vil bli meddelt via NSBs innkjøpsportal.
*****
Oppdragsgiver har til hensikt å inngå kontrakt med én leverandør.
Coveravtale:
Hele leveransen fra leverandøren skal ta utgangspunkt i en overliggende avtale.
ssa-k:
Leveranse og implementering av BaaS-løsning baserer seg på Statens standardavtale for Kjøp av programvare og utstyr (ssa-k).
ssa-v:
Vedlikehold av BaaS-løsningen baserer seg på Statens standardavtale for vedlikehold og service av utstyr og programvare (ssa-v).
ssa-l:
Leveranse av grensesnitt mellom BaaS-løsning og Nettbuss baserer seg på Statens standardavtale om løpende tjenestekjøp over internett (ssa-l).
Anbud id:
531427
-
Sted:Hele Norge
-
Registrert:Fredag 22. Juni 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Kundeservice norsk nettbutikkØnsker hjelp over lengre tid, max 1 time til dagen. Forkunnskaper som kreves er å beherske mail, og gode norske skriftlige ferdigheter. Noe teknisk forståelse er fordel da butikken selger smartklokk...
-
Sandnes
-
Onsdag 22. Mai 2024
-
-
Service på printerTrenger service på storformat printer. Gjelder Epson Stylus pro 7900
-
Frogn
-
Mandag 6. Mai 2024
-
-
Hjelp til å sette opp google ads kampanjerØnsker bli kjent med noen som kan sette opp google ads for nettbutikk til en fornuftig pris.
-
Tromsø
-
Lørdag 4. Mai 2024
-