Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

Entreprenør i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Bygg og håndverkstjenester

Asker kommune har behov for bygg og håndverkstjenester. Anskaffelsens formål og omfangKonkurransen gjelder levering av Bygg og håndverkstjenester, rammeavtale. Rammeavtalen omfatter primært løpende drift og vedlikehold av eksisterende bygningsmasse i regi av avdeling for Eiendom. Rammeavtalen blir forvaltet av eiendomsavdelingen og binder ikke øvrige avdelinger i kommunen. For eksempel er avdeling for Prosjekt og utbygging ikke bundet av avtalen, men kan benytte den dersom de finner det hensiktsmessig. på bakgrunn av siste års forbruk er estimert årlig verdi for rammeavtalen nok 35. 000. 000, - ekskl. Mva. Årlig verdi vil være avhengig av økonomiske rammevilkår og politiske vedtak for øvrig. Det knytter seg stor usikkerhet til fremtidige uttak, og maksimalt uttak i avtaleperioden (takvolum) vil være på nok 240. 000. 000, - ekskl. Mva. Volumtallene er ikke bindende for oppdragsgiver. Oppdragsgiver er ikke bundet av rammeavtalen for enkeltanskaffelser med verdi over nok 15 mill. Ekskl. Mva. Deltilbud/grupperDet er ikke adgang til å gi tilbud på deler av oppdraget, og ei heller alternative tilbud. Oppdragsgiver har vurdert å dele opp oppdraget iht foa §19-4, og har kommet til at det ikke er hensiktsmessig for denne anskaffelsen. RammeavtaleAnskaffelsen vil bli regulert av vedlagte rammeavtale, med tilhørende standardvilkår. Rammeavtalen har en varighet fra og med 2023-03-13 til og med 2025-03-13 med mulighet for oppdragsgiver til ytterligere forlengelse i inntil 2 år, med inntil 12 måneder av gangen. Oppdragsgiver vil inngå parallelle avtaler med inntil 5 leverandører, såfremt tilstrekkelig antall kvalifiserte leverandører med godkjente tilbud. Oppdragsgiver forventer at tilbyder setter seg inn i avtalebestemmelsene og gjør nødvendige avklaringer internt slik at man er klar til å signere kontrakten dersom man blir tildelt kontrakt. Attester for merverdiavgift og skattLeverandøren skal ha ordnede forhold med hensyn til skatte- og merverdiavgiftsbetaling. Dokumentasjonskrav: Krav til attest for betalt merverdiavgift, skatt og trygdeavgift, jf. Anskaffelsesforskriften § 7-2, § 9-5 og § 17-2. Attest utstedt av den kompetente myndighet i medlemslandet, som bekrefter at leverandøren har oppfylt sine forpliktelser med hensyn til betaling av merverdiavgift, skatter og trygdeavgifter i det landet hvor leverandøren/entreprenøren hører hjemme (norsk attest for skatt og mva er felles og bestilles fra (info fjernet), rf-1507, tidligere rf-1244) i samsvar med lovbestemmelsene i landet. Attesten må ikke være eldre enn 6 måneder. i henhold til forskriftens §17-1(4) har ikke oppdragsgiver anledning til å be om attesten dersom han allerede har mottatt den. Dersom du har levert skatteattest til Oppdragsgiver og denne fremdeles er gyldig ved tilbudsinnleveringstidspunktet for denne konkurransen, er du ikke forpliktet til å levere attest nå. Oppgi i så fall når du tidligere har levert attesten, og til hvem. Du kan uansett legge ved attesten frivillig hvis du ønsker det.
Anbud id:
844374
  • Sted:
    Asker
  • Registrert:
    Tirsdag 17. Januar 2023
Er du interessert i dette oppdraget?

Lignende oppdrag i Østfold

2 anbud