IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
CRM system for Enova SF
Enova vil med dette anskaffe en Contact Relationship Management-løsning (crm-løsning), som bidrar til å bedre og effektivisere kundedialogen og markedsarbeidet. målet er å skape verdi for både kunde og foretak.
i ønsket løsning utnytter man kundestamdata fra nåværende arkivsystem (Acos Websak) og saksbehandlingssystem (ers), samt relevant informasjon fra kontorstøtteverktøy (Microsoft Office).
Enova ønsker kun én leverandør å forholde seg til i prosessen. Leverandører som kun kan levere deler av den etterspurte funksjonaliteten bes derfor om å levere tilbud i partnerskap med en leverandør som kan komplettere Enovas samlede behov.
Enova etterspør en leverandør som både kan bidra til å tilrettelegge innkjøp og produksjonssetting av aktuell teknisk løsning, og bidra til rådgivning og operativt arbeid for å sette opp første versjon av valgt crm-verktøy.
Anslått omfang inkludert opsjoner er mellom 750000-1000000 nok inkl. Mva
i ønsket løsning utnytter man kundestamdata fra nåværende arkivsystem (Acos Websak) og saksbehandlingssystem (ers), samt relevant informasjon fra kontorstøtteverktøy (Microsoft Office).
Enova ønsker kun én leverandør å forholde seg til i prosessen. Leverandører som kun kan levere deler av den etterspurte funksjonaliteten bes derfor om å levere tilbud i partnerskap med en leverandør som kan komplettere Enovas samlede behov.
Enova etterspør en leverandør som både kan bidra til å tilrettelegge innkjøp og produksjonssetting av aktuell teknisk løsning, og bidra til rådgivning og operativt arbeid for å sette opp første versjon av valgt crm-verktøy.
Anslått omfang inkludert opsjoner er mellom 750000-1000000 nok inkl. Mva
Anbud id:
241999
-
Registrert:Søndag 24. Mars 2013
Er du interessert i dette oppdraget?