Alarm og sikkerhet, Elektriker, Entreprenør i Østfold
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Østfold
Avsluttet
Dialogkonferanse
Øvre Eiker kommune (med flere) vurderer i 2019 til å gå til anskaffelse av en ny løsning for «Mottak og system for oppfølging av alarmer/ varsler, for velferdsteknologiske sensorer».
i den anledningen ønsker Oppdragsgiver blant annet, å klargjøre om samme leverandør kan levere de ulike sensorene (leie) til bruk hos hjemmeboende og på institusjon (f eks elektroniske medisindispensere, lokaliseringsteknologi, digitalt tilsyn og trygghetsalarmer). Anskaffelse gjelder ikke sykesignal på institusjon.
Oppdragsgiver inviterer derfor potensielle leverandører til en dialogkonferanse, fredagen den 21. September 2018. Dialogkonferansen vil foregå i Øvre Eiker kommune gjennom separate samtaler, mellom inviterte leverandører og oppdragsgiver. Hver leverandør får 30 minutter til å presentere mulige løsninger. Leverandøren skal primært beskrive de løsninger som finnes i dag men også beskrive mulighetene i fremtiden med løsningene koblet til tidsplan. Resterende tid 30 minutter vil bli benyttet til samtale rundt oppdragsgivers spørsmål.
Alle leverandører som melder sin interesse til å være med på dialogkonferansen, vil også få anledning til å kvalitetssikre konkurransegrunnlaget før publisering når oppdragsgiver sender det ut på høring.
Oppdragsgiver vil invitere mellom 5-10 leverandører til samtale. De som melder seg på først vil bli valgt ut iht."først til mølla" prinsippet.
Vennligst send påmelding via Mercellportalen.
i den anledningen ønsker Oppdragsgiver blant annet, å klargjøre om samme leverandør kan levere de ulike sensorene (leie) til bruk hos hjemmeboende og på institusjon (f eks elektroniske medisindispensere, lokaliseringsteknologi, digitalt tilsyn og trygghetsalarmer). Anskaffelse gjelder ikke sykesignal på institusjon.
Oppdragsgiver inviterer derfor potensielle leverandører til en dialogkonferanse, fredagen den 21. September 2018. Dialogkonferansen vil foregå i Øvre Eiker kommune gjennom separate samtaler, mellom inviterte leverandører og oppdragsgiver. Hver leverandør får 30 minutter til å presentere mulige løsninger. Leverandøren skal primært beskrive de løsninger som finnes i dag men også beskrive mulighetene i fremtiden med løsningene koblet til tidsplan. Resterende tid 30 minutter vil bli benyttet til samtale rundt oppdragsgivers spørsmål.
Alle leverandører som melder sin interesse til å være med på dialogkonferansen, vil også få anledning til å kvalitetssikre konkurransegrunnlaget før publisering når oppdragsgiver sender det ut på høring.
Oppdragsgiver vil invitere mellom 5-10 leverandører til samtale. De som melder seg på først vil bli valgt ut iht."først til mølla" prinsippet.
Vennligst send påmelding via Mercellportalen.
Anbud id:
541373
-
Sted:Øvre Eiker
-
Registrert:Søndag 19. August 2018
Er du interessert i dette oppdraget?