IT/Web og Support i Rogaland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Rogaland
Avsluttet
Dialogkonferanse i forbindelse med anskaffelse av nytt avviks- og forbedringssystem - 24.01.18
Vi ønsker med dialogkonferansen å komme i dialog med leverandører som leverer i markedet i dag og leverandører som kan være potensielle leverandører i fremtiden. Vi ønsker innspill for å gjøre vår forespørsel så god som mulig - både for å avdekke hvilke muligheter som finnes, men også for å realitetsorientere, slik at vår forespørsel både blir innovativ og gjennomførbar.
Se invitasjon for nærmere informasjon.
Frist for påmelding til dialogkonferansen er 17. Januar 2018
påmelding sendes til [email protected]
Vi ber om at det i påmeldingen opplyses om:
--Navn, firma og kontaktinformasjon (mobil og e-postadresse).
--Om dere ønsker å ha en én til én dialog på 30 min med en tverrfaglig gruppe fra kommunene (i del 3 av programmet).
Se invitasjon for nærmere informasjon.
Frist for påmelding til dialogkonferansen er 17. Januar 2018
påmelding sendes til [email protected]
Vi ber om at det i påmeldingen opplyses om:
--Navn, firma og kontaktinformasjon (mobil og e-postadresse).
--Om dere ønsker å ha en én til én dialog på 30 min med en tverrfaglig gruppe fra kommunene (i del 3 av programmet).
Anbud id:
502358
-
Sted:Stavanger
-
Registrert:Tirsdag 2. Januar 2018
Er du interessert i dette oppdraget?