Alarm og sikkerhet, Elektriker, Entreprenør, IT/Web og Support i Troms
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Troms
Avsluttet
Dialogkonferanse i Tromsø kommmune vedrørende pasientvarslingssystem og velferdsteknologi for sykehjem og omsorgsboliger.
Dialogkonferanse om anskaffelse av fremtidsrettet og moderne pasientvarslingssystem for Tromsø kommune
Prosessen som skal gjennomføres vil bestå av 3 deler. Del 1 omfatter gjennomføring av en dialogkonferanse. Del 2 består av leverandørenes utarbeidelse og innsendelse av løsningsforslag. Del 3 er en til en møter hvor leverandøren vil få mulighet til å foreta en muntlig presentasjon av sin innsendte skriftlige beskrivelse.
Formålet med dialogkonferansen er få innspill fra deltakerne på de foreløpige planene og hvordan behovet til kommunen kan nås på en best mulig måte. Kommunen ønsker også å presentere brukernes og kommunens behov på en god måte slik at det kan stimulere leverandører til innovasjon og eventuelt samarbeid.
på bakgrunn av denne åpne dialogkonferansen vil vi invitere interesserte leverandører til å beskrive sine løsninger på utfordringene beskrevet i notatet. målet er å få best mulig kunnskap om mulighetsrommet og alternative løsninger, slik at det kan utarbeides en kravspesifikasjon som er fremtidsrettet. Gjennom at leverandørene får presentert sine løsninger, planer og visjoner, så sikrer vi også at bransjen blir hørt. Tilbakemeldingene vil behandles som forretningshemmelighet.
Det er ønskelig at de løsningsforslag som blir presentert er beskrevet på et overordnet og mest mulig funksjonelt nivå. De som ønsker å presentere sine løsningsforslag vil få anledning til å sende inn en skriftlig beskrivelse (ikke mer enn 5 A4-sider) samt foreta en muntlig presentasjon i dialogkonferansens del 3 (en til en møter, se tidsplan nedenfor). Det er også mulig å sende inn svar på beskrevne utfordringer uten å delta i en til en - møtene.
Ideer som kommer frem i denne prosessen vil bli kunne brukt i både utarbeidelse av kravspesifikasjonen og i senere anskaffelser. Disse anskaffelsene vil bli gjennomført som en etterfølgende prosess i henhold til lov og forskrift om offentlige anskaffelser.
Dato
Aktivitet
Torsdag 29. Januar 2015
Dialogkonferanse (del 1)
Torsdag 19. Februar 2015
Frist for oversendelse av skriftlig løsningsforslag (del 2) og påmelding til en til en møter.
Uke 9 og 10 2015
En til en møter, en time (del 3)
Uke 16 2015
Ferdigstillelse av kravspesifikasjon
Dialogkonferanse torsdag 29. Januar 2015 – agenda
Tromsø kommune inviterer til dialogkonferanse i kommunestyresalen i rådhuset.
Dialogkonferansen vil sendes på Web-tv og kan følges på følgende adresse:
(info fjernet)? Lid=1602&bid=2
Spørsmål kan stilles underveis i dialogkonferansen til følgende e-postadresse: (info fjernet) eller melding via Lync: [email protected]
Dialogkonferansen vil ha følgende agenda:
Tid
Tema
12: 00 – 12: 30
Registrering og kaffe.
(Registrering vil være åpen fra kl. 12. 00. For de som følger konferansen via Web-tv kan registrering gjøres til e-postadressen: (info fjernet))
12: 30 – 12: 40
Innledning – velkommen v/Eva t. Olsen
12: 40 – 13. 10
Fremtidige behov for pasientvarsling samt beskrivelse av behov og funksjoner v/Ingebjørg Riise
13: 10 – 13: 25
Pause med kaffe
13: 25 – 13: 45
Om it og annen infrastruktur v/ Vidar Størkersen og Stig Johansen
13: 45 – 14: 30
Dialog, spørsmål og diskusjon. v /Magnar Solbakken
14: 30 – 14: 40
Oppsummering og veien videre. v/Stig Nordby
Vert for dialogkonferansen er innkjøpssjef Stig Nordby.
Ved å følge linken under kommer dere til påmelding for dialogkonferansen, samt automatisk ned lasting av dokumenter som er relevante til dialogkonferansen.
når dere har meldt dere på vil dere og ha mulighet for å kommunisere med Tromsø kommune i Mercell.
påmelding, og dokumenter, til dialogkonferansen gjøres på følgende lenke:
(info fjernet)
Frist for påmelding er torsdag 22. Januar 2015 kl. 12: 00.
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: nei
Prosessen som skal gjennomføres vil bestå av 3 deler. Del 1 omfatter gjennomføring av en dialogkonferanse. Del 2 består av leverandørenes utarbeidelse og innsendelse av løsningsforslag. Del 3 er en til en møter hvor leverandøren vil få mulighet til å foreta en muntlig presentasjon av sin innsendte skriftlige beskrivelse.
Formålet med dialogkonferansen er få innspill fra deltakerne på de foreløpige planene og hvordan behovet til kommunen kan nås på en best mulig måte. Kommunen ønsker også å presentere brukernes og kommunens behov på en god måte slik at det kan stimulere leverandører til innovasjon og eventuelt samarbeid.
på bakgrunn av denne åpne dialogkonferansen vil vi invitere interesserte leverandører til å beskrive sine løsninger på utfordringene beskrevet i notatet. målet er å få best mulig kunnskap om mulighetsrommet og alternative løsninger, slik at det kan utarbeides en kravspesifikasjon som er fremtidsrettet. Gjennom at leverandørene får presentert sine løsninger, planer og visjoner, så sikrer vi også at bransjen blir hørt. Tilbakemeldingene vil behandles som forretningshemmelighet.
Det er ønskelig at de løsningsforslag som blir presentert er beskrevet på et overordnet og mest mulig funksjonelt nivå. De som ønsker å presentere sine løsningsforslag vil få anledning til å sende inn en skriftlig beskrivelse (ikke mer enn 5 A4-sider) samt foreta en muntlig presentasjon i dialogkonferansens del 3 (en til en møter, se tidsplan nedenfor). Det er også mulig å sende inn svar på beskrevne utfordringer uten å delta i en til en - møtene.
Ideer som kommer frem i denne prosessen vil bli kunne brukt i både utarbeidelse av kravspesifikasjonen og i senere anskaffelser. Disse anskaffelsene vil bli gjennomført som en etterfølgende prosess i henhold til lov og forskrift om offentlige anskaffelser.
Dato
Aktivitet
Torsdag 29. Januar 2015
Dialogkonferanse (del 1)
Torsdag 19. Februar 2015
Frist for oversendelse av skriftlig løsningsforslag (del 2) og påmelding til en til en møter.
Uke 9 og 10 2015
En til en møter, en time (del 3)
Uke 16 2015
Ferdigstillelse av kravspesifikasjon
Dialogkonferanse torsdag 29. Januar 2015 – agenda
Tromsø kommune inviterer til dialogkonferanse i kommunestyresalen i rådhuset.
Dialogkonferansen vil sendes på Web-tv og kan følges på følgende adresse:
(info fjernet)? Lid=1602&bid=2
Spørsmål kan stilles underveis i dialogkonferansen til følgende e-postadresse: (info fjernet) eller melding via Lync: [email protected]
Dialogkonferansen vil ha følgende agenda:
Tid
Tema
12: 00 – 12: 30
Registrering og kaffe.
(Registrering vil være åpen fra kl. 12. 00. For de som følger konferansen via Web-tv kan registrering gjøres til e-postadressen: (info fjernet))
12: 30 – 12: 40
Innledning – velkommen v/Eva t. Olsen
12: 40 – 13. 10
Fremtidige behov for pasientvarsling samt beskrivelse av behov og funksjoner v/Ingebjørg Riise
13: 10 – 13: 25
Pause med kaffe
13: 25 – 13: 45
Om it og annen infrastruktur v/ Vidar Størkersen og Stig Johansen
13: 45 – 14: 30
Dialog, spørsmål og diskusjon. v /Magnar Solbakken
14: 30 – 14: 40
Oppsummering og veien videre. v/Stig Nordby
Vert for dialogkonferansen er innkjøpssjef Stig Nordby.
Ved å følge linken under kommer dere til påmelding for dialogkonferansen, samt automatisk ned lasting av dokumenter som er relevante til dialogkonferansen.
når dere har meldt dere på vil dere og ha mulighet for å kommunisere med Tromsø kommune i Mercell.
påmelding, og dokumenter, til dialogkonferansen gjøres på følgende lenke:
(info fjernet)
Frist for påmelding er torsdag 22. Januar 2015 kl. 12: 00.
Vil kontrakten bestå av delkontrakter: nei
Anbud id:
338828
-
Sted:Tromsø
-
Registrert:Onsdag 24. Desember 2014
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Troms
1 anbud
-
Feil med tenningslås subaru 2003 og motorlys blinkerHar feil med tenningslåsen, vindusviskere og radio slutter og virke. Men slår jeg litt på tenningslåsen så virker alt (info fjernet) reservedel hvis man skulle trenge det. Trenger noen til å se på det?...
-
Tromsø
-
Mandag 16. Desember 2024
-