IT/Web og Support i Agder
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Agder
Avsluttet
Dialogkonferanse - Min side
Min side, oppdatering og rammebetingelser
Administrativt
Tid: 14. Des kl. 10. 00 – 15. 00
Sted: Kristiansand kommune – rådhuset, møterom «Else Marie Jakobsen»
påmelding innen 12. Des til (info fjernet)
Skriv navn på personer som kommer, navn på firma og om dere ønsker et en-til-en-møte etter presentasjonen. Vi ber om eventuelle skriftlige innspillene i forkant av møte. Leverandørene har anledning til å presentere løsningsforslag og innspill muntlig i en-til-en-møter. Leverandørene kan også i etterkant av dialogkonferansen sende inn en skriftlig beskrivelse til (info fjernet) med kopi til (info fjernet) av hvordan de best kan løse de behov og utfordringer som er presentert. Frist for dette er 21 desember 2017.
Det kan gjerne sendes spørsmål i forkant dersom det er sannsynlig at det kreves utdypende avklaringer. Svar til disse tas i plenum under dialogkonferansen.
Bakgrunn
Kristiansand kommune har etablert flere prosjekt for å forbedre Min Side. først ute er et prosjekt som identifiserer overordnede behov og krav samt at det skal legge rammebetingelses for alt som skal legges inn under Min Side.
Kommunen skal slå seg sammen med søgne og Songdalen og arbeidet som gjøres vil få effekt på hvordan Nye Kristiansand kommune vil framstå. Det er derfor et behov for fleksibilitet i løsningen. For detaljer om de tre kommunene vises det til nettsidene.
mål
Hensikten med dialogmøtet:
•Informere leverandører og relevante interessenter om våre behov.
•få innspill på hvordan behovet kan dekkes av markedet.
•få innspill på hva leverandørene anser som overordnede behov.
•Diskutere konkrete utfordringer sammen med leverandører for å få innspill til ulike løsninger.
•Unngå at det stilles feilaktige eller uhensiktsmessige krav til en løsning.
Program for dialogkonferansen:
10: 00–10: 30 Registrering, mingling og bevertning
10: 30 Velkommen og åpning av dialogkonferansen v/Bernt Martinussen
10. 40 – 11: 00Prosjekt Min Side; Design og utformingv/Bernt Martinussen
Overordnet om prosjektet
Sammenhengen mellom tre Min Side-prosjekt
Sammenheng med kommunesammenslåingen
Utfordringer knyttet til prosjektet og veien videre
Oppklarende spørsmål
11: 00 – 11: 20 Pause, mingling
11: 20 – 15: 00 En-til-en-møter. Maks 20 min pr firma.
Dersom det ikke er nok tid avsatt (info fjernet) vil det avtales ytterligere møter, men av hensyn til prosjektet må disse gjennomføres 18 eller 19 des.
Slutt ca kl. 15: 00
Administrativt
Tid: 14. Des kl. 10. 00 – 15. 00
Sted: Kristiansand kommune – rådhuset, møterom «Else Marie Jakobsen»
påmelding innen 12. Des til (info fjernet)
Skriv navn på personer som kommer, navn på firma og om dere ønsker et en-til-en-møte etter presentasjonen. Vi ber om eventuelle skriftlige innspillene i forkant av møte. Leverandørene har anledning til å presentere løsningsforslag og innspill muntlig i en-til-en-møter. Leverandørene kan også i etterkant av dialogkonferansen sende inn en skriftlig beskrivelse til (info fjernet) med kopi til (info fjernet) av hvordan de best kan løse de behov og utfordringer som er presentert. Frist for dette er 21 desember 2017.
Det kan gjerne sendes spørsmål i forkant dersom det er sannsynlig at det kreves utdypende avklaringer. Svar til disse tas i plenum under dialogkonferansen.
Bakgrunn
Kristiansand kommune har etablert flere prosjekt for å forbedre Min Side. først ute er et prosjekt som identifiserer overordnede behov og krav samt at det skal legge rammebetingelses for alt som skal legges inn under Min Side.
Kommunen skal slå seg sammen med søgne og Songdalen og arbeidet som gjøres vil få effekt på hvordan Nye Kristiansand kommune vil framstå. Det er derfor et behov for fleksibilitet i løsningen. For detaljer om de tre kommunene vises det til nettsidene.
mål
Hensikten med dialogmøtet:
•Informere leverandører og relevante interessenter om våre behov.
•få innspill på hvordan behovet kan dekkes av markedet.
•få innspill på hva leverandørene anser som overordnede behov.
•Diskutere konkrete utfordringer sammen med leverandører for å få innspill til ulike løsninger.
•Unngå at det stilles feilaktige eller uhensiktsmessige krav til en løsning.
Program for dialogkonferansen:
10: 00–10: 30 Registrering, mingling og bevertning
10: 30 Velkommen og åpning av dialogkonferansen v/Bernt Martinussen
10. 40 – 11: 00Prosjekt Min Side; Design og utformingv/Bernt Martinussen
Overordnet om prosjektet
Sammenhengen mellom tre Min Side-prosjekt
Sammenheng med kommunesammenslåingen
Utfordringer knyttet til prosjektet og veien videre
Oppklarende spørsmål
11: 00 – 11: 20 Pause, mingling
11: 20 – 15: 00 En-til-en-møter. Maks 20 min pr firma.
Dersom det ikke er nok tid avsatt (info fjernet) vil det avtales ytterligere møter, men av hensyn til prosjektet må disse gjennomføres 18 eller 19 des.
Slutt ca kl. 15: 00
Anbud id:
499903
-
Registrert:Torsdag 7. Desember 2017
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Agder
1 anbud
-
Webdesigner med markedsføringskompetanse til nettsideprosjektVi ser etter en dyktig webdesigner som kan samarbeide med oss om å utvikle en profesjonell nettside. Ideelt sett har du erfaring både med webdesign og digital markedsføring for å hjelpe oss med å nå o...
-
Kristiansand
-
Søndag 10. November 2024
-