Combined Shape Group 13 Combined Shape anbudstorget_logo Group 2 Group 6 Path 2 shutterstock_584449174 Shape

IT/Web og Support i Østfold

Formidlede anbud
  • 0
    Siste år
  • 0
    Siste 3 mnd
  • 0
    Aktive nå
Østfold
Avsluttet

Dialogmøte - Anskaffelse av betalingssystemer

Invitasjon til dialogmØte
Sted: Skedsmo rådhus
Tidspunkt: Fredag 15. September fra kl. 10: 00
Skedsmo kommune planlegger gjennomføring av konkurranse om kjøp av system for fakturadistribusjon/Ut-kanaler.
Det primære målet med dialogen er for kommunen å gjøre seg nærmere kjent med ulike løsninger som kan leveres fra dette leverandørmarkedet.
Dialogen planlegges gjennomført som en-til-en møter.
Bakgrunn:
Skedsmo kommune sender ut ca. 115. 000 faktura årlig, og det er et mål for kommunen å øke andelen av distribusjonen som går gjennom digitale kanaler.
Kommunens foreløpig markedsundersøkelse viser at det eksisterer flere muligheter for fakturadistribusjon/Ut-kanaler enn det kommunen benytter i dag. Pr. i dag benyttes følgende Ut-kanaler:
• eFaktura B2C: Faktura leveres direkte til privatkundens nettbank via Nets (uten eller med avtalegiro). Det er Nets sitt fakturahotell som benyttes.
• Avtalegiro: Sendes via Nets. Det er ekstern print-leverandør som distribuerer varsel om avtalegiro.
• eFaktura B2G: Faktura til bedrift i ehf-format levert gjennom aksesspunkt.
• Papirfaktura: Faktura, purringer, infobrev, skattemelding distribueres via ekstern print-leverandør.
Krav til løsning:
Fakturaene produseres i kommunens økonomisystem, Unit4 Agresso Milestone 5. Det er krav om at det finnes en kvitteringsløsning på transaksjonsnivå, slik at det er mulig å vite hvilken Ut-kanal fakturaen ble sendt igjennom. Denne må kunne integreres med økonomisystemet. Det er ønskelig at layouten på fakturaene er lik uavhengig av distribusjonskanal.
Skedsmo kommune er tilknyttet Sikker Digital Post via ks SvarUT.
Agenda:
- Informasjon om Skedsmo kommune, mål og hva som skal anskaffes
- Presentasjon av spesielle fokusområder for kommunen
- Dialog og presentasjon av aktulle/mulige løsninger
- Anskaffelsens tids- og fremdriftsplan
påmelding til dialogkonferanse sendes til: (info fjernet) eller til [email protected]
Frist for å melde interesse for dialogmøte: 12. September kl. 16: 00
Anbud id:
485086
  • Sted:
    Lillestrøm
  • Registrert:
    Tirsdag 5. September 2017
Er du interessert i dette oppdraget?