Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Anskaffelsen en foreløpig delt inn i følgende delleveranser:
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
Anbud id:
599679
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 4. August 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Bytte ytterdørHar kjøpt ny ytterdør: (info fjernet) Ønsker å få satt den inn. Se bilder av døren som skal byttes ut.
-
Eidsvoll
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Prisforespørsel for brøyting av boligsameiet MykjetunetPris for brøyting av Boligsameiet Mykjetunet.
-
Karmøy
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Støttemur 15m lang, 1m høyVi kjøpte en del av helt ny tomansbolig og vil gjerne bygge opp støttemur mot gata, så kunne vi ordne markterrasse og plenn. Ca 15m lang og 1 m høy.
-
Indre Østfold
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
BiltransportHva koster det å transportere en Mercedes gle fra Bodø til Oslo?
-
Oslo
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Montering av ikea-vitrineskapSette sammen et vitrineskap fra ikea. Skapet er ca 90 x 210 (Kun Norsktalende).
-
Oslo
-
Mandag 6. Januar 2025
-
-
Frakte tre vinduer fra Stavanger-FredrikstadVi trenger hjelp til å frakte 3 vinduer, som er 2, 30 meter høye. 2 av vinduene er ca 1 meter brede, mens det tredje er 44 cm bredt.
-
Fredrikstad
-
Mandag 6. Januar 2025
-