Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Anskaffelsen en foreløpig delt inn i følgende delleveranser:
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
Anbud id:
599679
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 4. August 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Frakt traktor fra Namsos til koppangØnsker frakt av traktor fra Namsos til koppang.
-
Rendalen
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flytte- bære og transportere møbler og eskerVi ønsker flyttehjelp den 12. Desember. Vi flytter fra en leilighet på 65 kvm. Trenger mee mee bæring og transport av møbler og esker
-
Lørenskog
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Flyttevask Maura, 200-240 kvmØnsker flyttevask av hus i Maura. Det er 3 etasjer hvor nedre etasje er utleiedel. Det er 3 bad totalt, og 2 kjøkken. Ønskes første uken i januar, gjerne 2 eller 3 januar.
-
Nannestad
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Varmepumpe montørerHei hei, Vi er håndverker firma, og søker samarbeid partnere innen varmepumpe montering bransje. i prosessen av vært arbeid, vi får mange kunder hvem ønsker oss å hjelpe med montering eller tilkob...
-
Oslo
-
Fredag 22. November 2024
-
-
Frakt 11 stoler 1 bord fra Hamar til BergenVi skal frakte 11 eams spisestuestoler og et eikebord. To stoler med armlene (nærmest i bildet) og 9 av den andre typen. Det er dette eikebordet som skal fraktes. Jobben må gjøres seinest første uka i...
-
Bergen
-
Fredag 22. November 2024
-