Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
Diatermi forbruksmateriell til sykehusene i Helse Sør-Øst
Anskaffelsen en foreløpig delt inn i følgende delleveranser:
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
- Delleveranse 1: Diatermipenner m/tilbehør
- Delleveranse 2: Diatermiplater og kabler
- Delleveranse 3: Elektroderensere til diatermi
- Delleveranse 4: Bipolare pinsetter og kabler
Denne inndelingen er hentet fra forrige anskaffelse 2016 og derfor kun veiledende. Inndelingen vil ikke bli avklart før prosjektmøte og høringsrunde både internt og med leverandører.
Vedlagt til denne veiledende kunngjøring er:
- kartlegging av logistikk spørreskjema
- sortimentsspørreskjema
Kartlegging av logistikk spørreskjema
Dokumentet skal brukes til å kartlegge forhold som påvirker sortiment-og logistikkforhold til hsØ og brukes som underlag til forsyningsstrategi i anskaffelsen
Sortimentsskjemaet
Dokumentet viser en oversikt over hvilket sortiment som var etterspurt i 2016. Oppdragsgiver ønsker å kartlegge hvilke leverandører som kan tilby på hvilke artikler på linjenivå. Hensikten med denne kartleggingen er for å unngå ekskludering av leverandører. Vi ønsker også å kvalitetssikre volumet som blir satt i anskaffelsen og ønsker derfor at leverandør fyller inn antall (stk.) solgt årlig på linjenivå.
Frist for å levere utfylt skjema er satt til 6 september.
Anbud id:
599679
-
Sted:
-
Registrert:Søndag 4. August 2019
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
Transport av møblerJeg har kjøpt ei sofa og ei dobbelseng på Finn og ønsker pris på å få disse hentet og levert hos meg. Dobbeltsengen med fabel (150 seng) er på poststed 1604 og sofaen i Spinneriveien. Begge skal lever...
-
Fredrikstad
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Vaske hus og garasjeHusvask før maling. Huset er 1, 5etg på ca 75kvm grunnflate. Garasjen er enkelgarasje på 1etg.
-
Moss
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Plassbygging av garderobeskap på soveromØnsker befaring og pristilbud/forslag til løsning på plass bygget garderobeskap/skyvedør på soverom i Moss. Se vedlegg
-
Moss
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Service på v90 som har gått 118440Service på volvo v90 som har gått 118440
-
Trondheim
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Kald trekk fra dørenBåde veranda døren og inngangs døren trekker kald luft.
-
Nannestad
-
Søndag 5. Januar 2025
-
-
Brøyting av gårdsplass og innkjørsel, 500 kvmBrøyting gårdsplass innkjørsel Ca 500 kvm.
-
Vindafjord
-
Søndag 5. Januar 2025
-