IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Digital Læringsplattform (e-læring)
Formålet er å sikre at Ruters kundefront og Ruters samarbeidspartnere får den opplæringen de trenger for å bistå og veilede Ruters kunder før, under og etter reisen, og ved avvik.
Dette vil bidra til å oppnå Ruters overordnede visjon om å gjøre kollektivtrafikken til et naturlig førstevalg og bidra til å nå servicestrategiens mål om fornøyde kunder og medarbeidere, og dyktige samarbeidspartnere.
Vi ønsker å gjøre kunnskap lett tilgjengelig. Ruter ønsker at den nye læringsplattformen skal bidra til at kompetanse er noe man i større grad tar ansvar for selv og noe man har mulighet til å tilegne seg på sin egen arbeidsplass.
Dette vil bidra til å oppnå Ruters overordnede visjon om å gjøre kollektivtrafikken til et naturlig førstevalg og bidra til å nå servicestrategiens mål om fornøyde kunder og medarbeidere, og dyktige samarbeidspartnere.
Vi ønsker å gjøre kunnskap lett tilgjengelig. Ruter ønsker at den nye læringsplattformen skal bidra til at kompetanse er noe man i større grad tar ansvar for selv og noe man har mulighet til å tilegne seg på sin egen arbeidsplass.
Anbud id:
475722
-
Registrert:Onsdag 5. Juli 2017
Er du interessert i dette oppdraget?