IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Digital tjeneste for håndtering av henvendelser
Kunden er Norad, Direktoratet for utviklingssamarbeid. Kunden har behov for støtte til håndtering av henvendelser fra samarbeidspartnere. Henvendelsene kan omfatte departement-direktorat-samarbeid, henvendelser fra utenriksstasjoner i hele verden, henvendelser fra bistandsaktører, i tillegg til interne henvendelser f. Eks. Behovshåndtering mv. Formålet med anskaffelsen er å anskaffe et verktøy som gjør det enklere å melde inn behov, holde oversikt over innmeldte behov, samt styre saksbehandlingen knyttet til behandling av behovene. i tillegg er det behov for å kunne lage statistikk og annen styringsinformasjon om henvendelsene slik at Kunden kan planlegge ressursinnsats mv. på en mer systematisk måte.
Anbud id:
978736
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 17. Januar 2025
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
3 anbud
-
Reperasjon av surround receiverTrenger å få byttet dps chip på en Yamaha Aventage surround receiver. Receiveren er fra 2012.
-
Oslo
-
Søndag 16. November 2025
-
-
Satelittmottak TVHybelhus i Colbjørnsens gate, 0256 Oslo. Benytter idag Astr og Bluebird - vi ønsker en sterkere og mer dekkende løsning - større antenne. Den er grei å skifte ut fra balkongen i ii etg. (vi har parke...
-
Oslo
-
Fredag 7. November 2025
-
-
Overføre innhold fra en nettside til en annen (Squarespace)Jeg har laget en ny nettside, og ønsker å overføre innhold fra den gamle til den nye siden - begge er Squarespace-sider. Det er snakk om stort sett nyhetsartikler som skal overføres.
-
Oslo
-
Tirsdag 4. November 2025
-