IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Digital tjeneste for håndtering av henvendelser
Kunden er Norad, Direktoratet for utviklingssamarbeid. Kunden har behov for støtte til håndtering av henvendelser fra samarbeidspartnere. Henvendelsene kan omfatte departement-direktorat-samarbeid, henvendelser fra utenriksstasjoner i hele verden, henvendelser fra bistandsaktører, i tillegg til interne henvendelser f. Eks. Behovshåndtering mv. Formålet med anskaffelsen er å anskaffe et verktøy som gjør det enklere å melde inn behov, holde oversikt over innmeldte behov, samt styre saksbehandlingen knyttet til behandling av behovene. i tillegg er det behov for å kunne lage statistikk og annen styringsinformasjon om henvendelsene slik at Kunden kan planlegge ressursinnsats mv. på en mer systematisk måte.
Anbud id:
978736
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 17. Januar 2025
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
2 anbud
-
Utvikling av agenter med Microsoft 365 (Power Platform)Vi ønsker å få utviklet to agenter (chatbots) ved bruk av Microsoft 365-plattformen, spesielt med fokus på Power Virtual Agents og Power Automate: Booking-agent En agent som gjør det mulig for kunder...
-
Oslo
-
Onsdag 14. Mai 2025
-
-
Kindle lesebrett fra AmazonJeg får kjøpt og betalt bøker fra ebok. No. får ikke overført til Kindle
-
Oslo
-
Mandag 5. Mai 2025
-