IT/Web og Support i Oslo
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Oslo
Avsluttet
Digital tjeneste for håndtering av henvendelser
Kunden er Norad, Direktoratet for utviklingssamarbeid. Kunden har behov for støtte til håndtering av henvendelser fra samarbeidspartnere. Henvendelsene kan omfatte departement-direktorat-samarbeid, henvendelser fra utenriksstasjoner i hele verden, henvendelser fra bistandsaktører, i tillegg til interne henvendelser f. Eks. Behovshåndtering mv. Formålet med anskaffelsen er å anskaffe et verktøy som gjør det enklere å melde inn behov, holde oversikt over innmeldte behov, samt styre saksbehandlingen knyttet til behandling av behovene. i tillegg er det behov for å kunne lage statistikk og annen styringsinformasjon om henvendelsene slik at Kunden kan planlegge ressursinnsats mv. på en mer systematisk måte.
Anbud id:
978736
-
Sted:Oslo
-
Registrert:Fredag 17. Januar 2025
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i Oslo
2 anbud
-
Overføring av homepageHei kan dere opprette en ny (se (info fjernet)), og hva påløper av kostnader? Vh Arnt Hvinden Daglig leder Project Development Consulting a/s
-
Oslo
-
Torsdag 27. Mars 2025
-
-
Utvikle en websideVi er et lite, familieeid firma i oppstartsfase som ønsker å få hjelp til å utvikle vår hjemmeside på en god og rask måte : )
-
Oslo
-
Tirsdag 18. Mars 2025
-