Catering i Vestland
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Vestland
Avsluttet
Drift av kafé-/restauranttjenester til Hurtigruteterminalen i Bergen.
Anskaffelsen gjelder kafé-/restauranttjenester til Hurtigruteterminalen i Bergen.
Oppdragsgiver ønsker at leverandør skal levere et attraktivt serveringskonsept i tillegg skjenkebevilling, herunder varm mat og lunsj- middagsretter samt noe kiosktilbud.
i tillegg til å betjene passasjerene ønskes det at leverandør skal kunne levere møtemat til fastpriser samt ha en kantinetjeneste i mellom kl. 11-12. 30 til ansatte hos både boh og leietakere ved Hurtigruteterminalen. Dette omfatter blant annet salg over disk, levering av mat til møterom inkludert oppdekking/rydding.
Kundegrunnlaget vil stort sett bestå av passasjerer (gjennom terminal) og andre besøkende, samt brukere av Hurtigruteterminalen. Det er viktig at leverandøren holder et konkurransedyktig prisnivå, godt servicetilbud og godt utvalg i hele åpningstiden. Åpningstid utover kantinetid fastsettes av leverandør i sitt tilbud.
Konsesjonens totale verdi er estimert til 8, 7-8, 9 mnok for hele avtaleperioden. Avtalens totale omsetningsverdi er estimert til ca. 7 mnok for hele avtaleperioden.
Oppdragsgivers beskrivelse av leveransen følger nærmere av kravspesifikasjon i bilag 1 til kontrakt.
Dette er en tjenestekonsesjonskontrakt. Leverandør drifter kantinen for egen risiko og regning. Leverandør/operatør av driften skal ha det økonomiske og driftsmessige ansvar for driften, dvs. bærer driftsrisikoen – beholder overskudd og dekker evt. Tap.
Oppdragsgiver ønsker at leverandør skal levere et attraktivt serveringskonsept i tillegg skjenkebevilling, herunder varm mat og lunsj- middagsretter samt noe kiosktilbud.
i tillegg til å betjene passasjerene ønskes det at leverandør skal kunne levere møtemat til fastpriser samt ha en kantinetjeneste i mellom kl. 11-12. 30 til ansatte hos både boh og leietakere ved Hurtigruteterminalen. Dette omfatter blant annet salg over disk, levering av mat til møterom inkludert oppdekking/rydding.
Kundegrunnlaget vil stort sett bestå av passasjerer (gjennom terminal) og andre besøkende, samt brukere av Hurtigruteterminalen. Det er viktig at leverandøren holder et konkurransedyktig prisnivå, godt servicetilbud og godt utvalg i hele åpningstiden. Åpningstid utover kantinetid fastsettes av leverandør i sitt tilbud.
Konsesjonens totale verdi er estimert til 8, 7-8, 9 mnok for hele avtaleperioden. Avtalens totale omsetningsverdi er estimert til ca. 7 mnok for hele avtaleperioden.
Oppdragsgivers beskrivelse av leveransen følger nærmere av kravspesifikasjon i bilag 1 til kontrakt.
Dette er en tjenestekonsesjonskontrakt. Leverandør drifter kantinen for egen risiko og regning. Leverandør/operatør av driften skal ha det økonomiske og driftsmessige ansvar for driften, dvs. bærer driftsrisikoen – beholder overskudd og dekker evt. Tap.
Anbud id:
498393
-
Sted:Bergen
-
Registrert:Lørdag 25. November 2017
Er du interessert i dette oppdraget?