Elektriker, Entreprenør, Maskinentreprenør i Trøndelag
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Trøndelag
Avsluttet
Drifts- og vedlikeholdskontrakt for gatelys - Melhus kommune
Beskrivelse av oppdraget
Melhus kommune ønsker tilbud fra entreprenører med det faglige, tekniske og økonomiske grunnlaget som er nødvendig for å oppfylle vilkårene i kontrakten. Melhus kommune har til hensikt å inngå kontrakt med én leverandør.
Oppdraget omfatter drifts-, vedlikeholds- og fornyelsesoppgaver knyttet til gatelysanlegg i perioden 01. 04. 2019 til 31. 03. 2022 med opsjon på 1+1 års forlengelse av kontrakt. Kontrakten som skal inngås har en ramme på 20 millioner kroner eks. mva, inkludert opsjoner. Tilbyder kan forvente en fordeling pr. år på 5 millioner de første tre årene, deretter 2, 5 millioner pr. år for eventuelle opsjon.
Oppdraget omfatter blant annet vedlikehold, utskifting av lyskilder ved utfall, reparasjon av skader/feil, utskifting/installasjon av gatelysanlegg, serviceoppdrag som flytting av master/kabler/gatelysfordelinger, utflytting av gatelysfordelinger fra netteier sine nettstasjoner, utskifting til led-armaturer, prosjektering inkludert Febdok beregninger for nye anlegg og dokumentasjon av eksisterende.
Oppdraget omfatter også god samhandling, administrering og planlegging av avtalte arbeidsoppgaver, dokumentasjon, møtevirksomhet, rapportering til byggherre og håndtering av andre oppgaver som er nødvendige for drift, vedlikehold og fornyelse av gatelysanlegget i Melhus kommune. Arbeid med drift av gatelysanlegget foregår etter avtale en eller flere ganger i måneden i tillegg til utkalling ved feil som krever respons i løpet av 24timer/3dager. Ved arbeid på fornyelsesoppgaver må det påregnes lengre prosjektperioder i tillegg til avtalt fast arbeidsdag.
For styring og overvåking av gatelysanlegget benyttes Luxsave. Entreprenøren vil få tilgang til dokumentasjon og eventuelt arbeidsoppgaver gjennom Luxsave. Bestilling av arbeidsoppgaver avklares i samhandlingsmøter.
Tilbudskonferanse:
Det er planlagt en tilbudskonferanse på rådhuset i Melhus sentrum.
Her blir det anledning til å stille spørsmål, og få et litt større innblikk i gatelysanleggene til Melhus kommune.
Det blir skrevet referat fra tilbudskonferansen som lastes opp på Mercell.
påmelding sendes på e-post til (info fjernet) innen 31. Januar 2019 klokken 16: 00.
Adresse: rådhusvegen 2, 7224 Melhus. møterom Kommunestyresalen.
Tid: 04. 02. 2019 klokken 12: 00-13: 00
Se vedlegg:
- 1 Oversikt over gatelysanleggene i Melhus kommune
- 2 Kontraktsvilkår
- 3 Konkurransegjennomføring
- 4 Reisetidstabell
- 5 Prisammenstilling
- 6 Dokumentliste
- 7 Mengdebeskrivelse
Melhus kommune ønsker tilbud fra entreprenører med det faglige, tekniske og økonomiske grunnlaget som er nødvendig for å oppfylle vilkårene i kontrakten. Melhus kommune har til hensikt å inngå kontrakt med én leverandør.
Oppdraget omfatter drifts-, vedlikeholds- og fornyelsesoppgaver knyttet til gatelysanlegg i perioden 01. 04. 2019 til 31. 03. 2022 med opsjon på 1+1 års forlengelse av kontrakt. Kontrakten som skal inngås har en ramme på 20 millioner kroner eks. mva, inkludert opsjoner. Tilbyder kan forvente en fordeling pr. år på 5 millioner de første tre årene, deretter 2, 5 millioner pr. år for eventuelle opsjon.
Oppdraget omfatter blant annet vedlikehold, utskifting av lyskilder ved utfall, reparasjon av skader/feil, utskifting/installasjon av gatelysanlegg, serviceoppdrag som flytting av master/kabler/gatelysfordelinger, utflytting av gatelysfordelinger fra netteier sine nettstasjoner, utskifting til led-armaturer, prosjektering inkludert Febdok beregninger for nye anlegg og dokumentasjon av eksisterende.
Oppdraget omfatter også god samhandling, administrering og planlegging av avtalte arbeidsoppgaver, dokumentasjon, møtevirksomhet, rapportering til byggherre og håndtering av andre oppgaver som er nødvendige for drift, vedlikehold og fornyelse av gatelysanlegget i Melhus kommune. Arbeid med drift av gatelysanlegget foregår etter avtale en eller flere ganger i måneden i tillegg til utkalling ved feil som krever respons i løpet av 24timer/3dager. Ved arbeid på fornyelsesoppgaver må det påregnes lengre prosjektperioder i tillegg til avtalt fast arbeidsdag.
For styring og overvåking av gatelysanlegget benyttes Luxsave. Entreprenøren vil få tilgang til dokumentasjon og eventuelt arbeidsoppgaver gjennom Luxsave. Bestilling av arbeidsoppgaver avklares i samhandlingsmøter.
Tilbudskonferanse:
Det er planlagt en tilbudskonferanse på rådhuset i Melhus sentrum.
Her blir det anledning til å stille spørsmål, og få et litt større innblikk i gatelysanleggene til Melhus kommune.
Det blir skrevet referat fra tilbudskonferansen som lastes opp på Mercell.
påmelding sendes på e-post til (info fjernet) innen 31. Januar 2019 klokken 16: 00.
Adresse: rådhusvegen 2, 7224 Melhus. møterom Kommunestyresalen.
Tid: 04. 02. 2019 klokken 12: 00-13: 00
Se vedlegg:
- 1 Oversikt over gatelysanleggene i Melhus kommune
- 2 Kontraktsvilkår
- 3 Konkurransegjennomføring
- 4 Reisetidstabell
- 5 Prisammenstilling
- 6 Dokumentliste
- 7 Mengdebeskrivelse
Anbud id:
564392
-
Sted:Melhus
-
Registrert:Torsdag 17. Januar 2019
Er du interessert i dette oppdraget?