EØS 040-2018 Kontorrekvisita og skolemateriell mv.
Formidlede anbud
-
0Siste år
-
0Siste 3 mnd
-
0Aktive nå
Avsluttet
EØS 040-2018 Kontorrekvisita og skolemateriell mv.
Bergen kommune med samarbeidsparter, heretter kalt oppdragsgiver, inviterer med dette til åpen anbudskonkurranse. Oppdragsgiver skal inngå rammeavtale med én leverandør for kjøp av kontorrekvisita, skolemateriell, kontorkjøkkenprodukter og data/ergonomiprodukter.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 000 leveringsadresser), herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå den økonomisk mest fordelaktige avtale om levering av kontorrekvisita og skolemateriell m. v. Gjennom rammeavtale.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er januar 2019.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Denne rammeavtalen skal omfatte levering til alle oppdragsgivers avdelinger og enheter - for fullstendig oversikt se hjemmesider tilhørende Bergen kommune og hver samarbeidspart. Vi gjør oppmerksom på at enheter kan ha flere leveringsadresser.
Bergen kommune har pr. i dag ca. 277 400 innbyggere og kommunen er organisert med ca. 840 enheter ca. 2. 000 leveringsadresser), herunder bla. Skoler, barnehager, sykehjem, kulturinstitusjoner og administrasjon. i tillegg omfattes også kommunale og interkommunale foretak som er deleide eller heleide virksomheter og anses inkludert i konsernet Bergen kommune.
Et innkjøpssamarbeid med flere kommuner samt interkommunale selskap, med bk som vertskommune, er etablert og denne anbudskonkurransen vil derfor gjelde for flere virksomheter utover bk.
Kort beskrivelse av anskaffelsen:
Oppdragsgiver har som formål gjennom denne konkurransen å inngå den økonomisk mest fordelaktige avtale om levering av kontorrekvisita og skolemateriell m. v. Gjennom rammeavtale.
Avtaleperioden vil være 2 år fra avtaledato med ensidig opsjon for ytterligere 1 + 1 år. Forventet oppstart er januar 2019.
Oppdragsgiver ønsker gjennom sine anskaffelser å være med på å ivareta miljøhensyn og sikre sosiale og etiske standarder. Det er derfor stilt en rekke miljøkrav og kriterier i denne konkurransen.
Anbud id:
548511
-
Sted:
-
Registrert:Onsdag 26. September 2018
Er du interessert i dette oppdraget?
Lignende oppdrag i
6 anbud
-
RegisterreimSkifte (info fjernet) på Bobil manuel gir 2013 mod. Fiat Eu kontroll
-
Øvre Eiker
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Oppføring av lettveg med glassfelt og skyvedørØnsker tilbud på oppføring av en lettvegg med skyvedør og glassfelt opp mot himling, samt legging av to lister og listing/fiksing av ei opning. Lettveggen skal føres opp etter målsatt skisse, sjå ve...
-
Oslo
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Lys under overskapMå reparere lysarmatur under overskap på kjøkken. Har skiftet lysrør og tenner men det virker ikke.
-
Trondheim
-
Torsdag 30. Januar 2025
-
-
Komplett vannbåren varme - 4 enheterHei, Vi ønsker tilbud på komplett løsning for vannbåren varme med luft til vann varmepumper for 4 nye enheter på Kjelsås. Oppdraget kan starte ca mars 2025 (rør i såle). Totalt består enhetene av 2...
-
Oslo
-
Torsdag 30. Januar 2025
-